تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

دبیر جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی استان ایلام:

تیم مدیریتی استان ایلام بعنوان نماینده عالی دولت هماهنگ تر از گذشته است

تیم مدیریتی استان ایلام بعنوان نماینده عالی دولت هماهنگ تر از گذشته است
نگاه اقتصاد - حامد نوری نژاد گفت: تیم مدیریتی استان ایلام بعنوان نماینده عالی دولت بر مدار تخصص و تعهد با هماهنگی بیشتر در حرکت است.

 

وی افزود: مدیران استان تجربیات ارزنده ای را بدست آورده است که قطعاً بر توسعه استان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

نوری نژاد؛ خاطرنشان ساخت: دولت سیزدهم با سه ویژگی مردمی، مکتبی و انقلابی برای خدمت به مردم بیش از نیمی از راه را طی نموده و با گشاده دستی، عمل گرایی و نقدپذیری گفتمان کارکردی را در جامعه بسط داده است.

وی اظهار داشت: مدیریت میدانی و اشرافیت کامل استاندار محترم تیم مدیریتی همراه بر کسی پوشیده نیست و نمونه بارز آن، اربعین سال جاری بود که موجب قرب الهی و تقدیر مسئولین ارشد کشوری و لشگری قرار گرفت و رضایت مندی زوار گرانقدر را نیز بدنبال داشت.

ایشان افزود: آنچه که ما اطلاع داریم در انتخاب مدیران به لیست، ستادها و گروه های سیاسی همسو با دولت توجه گردیده است اما پیشنهادات همواره برای ایجاد وضعیت مطلوب تر وجود دارد، که با شناختی که از جناب استاندار داریم قطعاً مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: انتخاب مسؤلین نباید محدود به لیست ها باشد،لذا وظیفه سیاسیون معرفی نخبگان و متخصصین است و دلسوزان نظام باید بتوانند نیروهای توانمند و شاخص را به راحتی معرفی نمایند.

نوری نژاد؛ بیان داشت: امروزه گفتمان نیروهای انقلابی برای خدمت رسانی به مردم باید گفتمانی مردمی و بر مدار تخصص، تعهد و کارآمدی باشد.

وی افزود: حمایت از دولت و نماینده عالی آن در استان باید بعنوان محور توسعه و تحول مورد توجه قرار گیرد، این در
حالی است که قطار توسعه استان با اشرافیت کامل مدیریت استان حرکت کارآمدی را بدست آورده است و می طلبد با گفتمان سازی همه ی اقشار و همکاری بیش از پیش نیروهای انقلابی بر سرعت آن افزوده گردد.

وی بیان داشت: نیروهای انقلابی پیشنهادات خود را به نماینده عالی دولت ارائه دهند تا در جهت تسریع خدمت به مردم شریف استان مورد استفاده قرار گیرد.

وی اضافه کرد: منافع قومیتی و یا فردی و منیت نباید موجب تخریب خدمات و زحمات دولت در استان گردد.

نوری نژاد در ادامه یادآور شد: امروز در بین همه ی مسؤلان و دلسوزان استان و نهادهای مختلف هماهنگی، همدلی و وحدت خوبی حاکم است، از اینرو نماینده عالی دولت در استان به تبع دستورات ریاست محترم جمهوری، مدیر ناکارآمد را برنمی تابد.

دبیر جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی استان ایلام در پایان خاطرنشان ساخت: در نظر است همایش استانی تحت عنوان گفتمان توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در آبان ماه برگزار و از ظرفیت نخبگان و متخصصین برای این هم افزایی بهره استفاده شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.