تاریخ انتشار : جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۵۸

برگزاری نشست توسعه فیبر نوری و افزایش پایداری ارتباطات شعب اخذ رای در فرمانداری ایوان

برگزاری نشست توسعه فیبر نوری و افزایش پایداری ارتباطات شعب اخذ رای در فرمانداری ایوان
نگاه اقتصاد - به منظور پیشرفت در انجام پروژه فیبرکشی شعب اخذ رای در شهرستان ایوان جلسه‌ای برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه ایلام؛ حسب هماهنگی انجام شده جلسه‌ای مشترک به ریاست جناب آقای اکبری فرماندار محترم شهرستان ایوان به منظور تکمیل پروژه فیبرنوری شهرستان تشکیل شد.

این جلسه با حضور جناب آقای نورایی نژاد شهردار شهر ایوان، مهندس رشیدی رییس اداره راهداری و همچنین مهندس احمدی معاون مخابرات منطقه ایلام و هیات همراه در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه، جناب آقای اکبری با تبریک ایام شعبانیه و خیرمقدم به اعضاء حاضر در جلسه تاکید کردند: در راستای توسعه زیرساخت‌های شهرستان همکاری و هماهنگی مستمر بین ادارات و سازمان‌های شهرستان ضروری است به‌طوری‌که توسعه در یک بخش موجب آسیب رساندن به بخش‌های دیگر نگردد و این کار همکاری و هماهنگی بیش از پیش مسئولین شهرستان را می‌طلبد.

وی ایجاد وحدت رویه بین ادارات جهت پیشرفت پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن را مهم ارزیابی و بیان کرد:
یکی از مهمترین مسائل امروز کشور بحث انتخابات است و ایجاد بستر مناسب جهت حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخابات سالم از اولویت‌های دولت خدمتگزار است و توسعه فیبر نوری در این راستا بسیار موثر است.

در ادامه این جلسه، مهندس احمدی معاون مخابرات منطقه ایلام، با توضیح شرایط فنی پروژه توسعه فیبر نوری و اهمیت بسیار بالای آن در افزایش پایداری و کیفیت ارتباطات خواستار همکاری و حمایت دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل روند عملیات اجرایی پروژه شده و گفت:
توسعه و استفاده از تکنولوژی فیبر نوری جهت برقراری ارتباطات، بسترساز توسعه دولت الکترونیک و زمینه ساز آینده‌ای روشن در صنعت ارتباطات است، فلذا اجرای این پروژه برای شهرستان ایوان بسیار حائز اهمیت بوده و با توجه به نزدیک شدن به انتخابات در روز یازدهم اسفند، از مسئولین و مردم شریف شهرستان جهت اتمام پروژه در کمترین زمان ممکن و بهره‌مندی مردم عزیز از این پروژه انتظار حمایت را داریم.

ایشان در ادامه، ازحمایت‌های فرماندار محترم و همچنین تعاملات بسیار ارزنده شهردار محترم شهر ایوان تقدیر و افزودند مخابرات استان خود را متعهد به خدمات رسانی مطلوب به مردم شریف شهرستان می‌داند و عوامل اجرایی و ناظر پروژه را مکلف به اجرای انجام پروژه بدون خسارت به زیرساخت‌های شهری نمودند.

در ادامه جلسه مهندس نورایی نژاد شهردار محترم شهر ایوان با بیان تلاش‌های شهرداری جهت اجرای پروژه‌های شهری و زیباسازی شهر و انجام عملیات آسفالت معابر شهری و تاکید بر مسئولیت‌های اجتماعی شهرداری در شهر ایوان، حمایت خود را از تکمیل پروژه فیبر نوری اعلام، وخواستار اتمام پروژه و ترمیم نوار حفاری در کمترین زمان ممکن شدند.

در ادامه جلسه، مهندس رشیدی رئیس محترم اداره راهداری شهرستان با اشاره به اهمیت نگهداری راه‌های ارتباطی، آمادگی خود را جهت حمایت از توسعه شهرستان اعلام و بر انجام هماهنگی‌های لازم قبل از شروع پروژه‌ها تاکید کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.