تاریخ انتشار : شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

۷۴ ابتلای جدید کرونا در ایلام شناسایی شد

۷۴ ابتلای جدید کرونا در ایلام شناسایی شد
ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۷۴ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان شناسایی شده است.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، دکتر محمد کریمیان روز شنبه اظهار داشت: با احتساب این موارد جدید تعداد ابتلایان به ویروس کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تا کنون ۶۲ هزار و ۹۰۴ مورد بوده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر دیگر نیز قربانی ویروس کرونا شد و تاکنون یک هزار و ۱۲۰ نفر به علت درگیری با ویروس کرونا در استان ایلام جان خود را از دست داده اند.

کریمیان ادامه داد: همچنین تعداد بیماران بستری استان ناشی از ویروس کرونا ۱۶۰ مورد است که ۳۱ نفر آنها را بستری های جدید تشکیل داده اند.

وی اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته در بیمارستان شهرستان های ایلام ۱۶، چرداول پنج، دره شهر و ایوان هرکدام چهار، مهران و هلیلان نیز هرکدام یک نفر بیمار پذیرش شده اند و شهرستان های آبدانان، سیروان، بدره، دهلران، ملکشاهی و چوار نیز فاقد بیمار بستری بوده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در مورد رنگ بندی های جدید استان نیز توضیح داد: طبق آخرین رنگ بندی ها ایلام، چرداول، بدره، دره شهر و آبدانان نارنجی و شهرستان های سیروان، ایوان، هلیلان، چوار، ملکشاهی، مهران و دهلران نیز به رنگ زرد هستند./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.