تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل در شرکت گاز استان ایلام

گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل در شرکت گاز استان ایلام
نگاه اقتصاد - مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: به منظور حفظ آمادگی کارکنان در مقابل حوادث و گرامیداشت هفته پدافند غیر‌عامل، چندین برنامه در زمینه‌های مختلف اجرا شده است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ عباس شمس اللهی از برگزاری پیاده‌روی کارکنان ، مسابقه تیراندازی کارکنان ویژه بانوان و آقایان، شرکت در مراسم رژه خودرویی مدیریت بحران استان، شرکت در مانورهای مشترک با سایر ادارات استان و نیز برگزاری دوره‌های آموزشی پدافندی از جمله کمک‌های اولیه و اطفاء حریق در شرکت گاز استان ایلام خبر داد و افزود: شرکت گاز استان به منظور حفظ آمادگی جسمانی پرسنل و آمادگی در مقابل حوادث غیر‌متقرقبه، برنامه‌های مختلفی در دست اقدام دارد.

وی با بیان بیش از ۸۰ نفر از همکاران شامل آقایان و خانم ها در مسیر دانشگاه ایلام پیاده‌روی کردند، اظهار داشت : به منظور ایجاد شور و نشاط، اشاعه فرهنگ ورزش‌های همگانی، آمادگی جسمانی کارکنان اجرای برنامه‌های پیاده‌روی کارکنان بصورت مستمر و منظم در دستور کار قرار دارد.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام شرکت در مراسم رژه خودرویی مدیریت بحران استان، در راستای آمادگی تجهیزات شرکت گاز بوده‌است، تصریح کرد: هدف از اجرای رژه خودرویی، سنجش آمادگی نیروها، تجهیزات، امکانات و میزان آمادگی پاسخ به بحران‌های احتمالی بوده است.

شمس اللهی با بیان اینکه با تبیین الزامات ساز‌و‌کار پدافند غیر‌عامل به عنوان یک استراتژی کارآمد در زمینه مواجهه با بحران، می‌توان کاهش حداقلی آسیب‌های ناشی از بحران را انتظار داشت، خاطرنشان کرد: شناسایی نقاط ضعف، کمبودها و تلاش هم جانبه برای رفع آنان از اهداف برگزاری برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در این مجموعه بوده است.

 

وی همچنین مشارکت شرکت گاز استان در مانور قطع گاز اجرا شده توسط منطقه ۷ انتقال گاز با سایر دستگاههای امدادی استان را بعنوان یک نمونه تمرین موثر در جهت حفظ آمادگی کارکنان شرکت برشمرد.

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.