تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳

همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری ایلام برای برگزاری هفته کتاب و کتابخوانی

همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری ایلام برای برگزاری هفته کتاب و کتابخوانی
نگاه اقتصاد

 

به مناسبت فراسیدن بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی مراسم گرامی داشت این ایام با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری ایلام با اجرای برنامه متنوع در محل بوستان تازه تاسیس مصلی برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام، به مناسبت فراسیدن بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی مراسم گرامی داشت این ایام با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری ایلام با اجرای برنامه متنوع در محل بوستان تازه تاسیس کتاب برگزار می شود.

این برنامه با اجرای برنامه متنوع مانند اجرای تئاتر در قالب طنز، قصه گویی، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان و همچنین تجلیل از فعالان کتاب و کتابخوانی با حضور عموم مردم، مسئولین و مدیران ادارات و دوستداران کتاب در روز چهارشنبه مورخه ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۰ صبح در محل بوستان تازه تاسیس کتاب واقع در میدان دادگستری، خیابان مصلی، جنب بیمارستان زاگرس برگزار می شود.

با توجه به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی و همچنین تمهمیدات صورت گرفته از طرف اداره کل کتابخانه های عمومی استان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری ایلام جهت ایجاد فضایی شاداب و بانشاط همراه با برنامه جذاب و متنوع، از اقشار مختلف مردم و شهروندان گرامی دعوت بعمل می آید که در این برنامه حضور بهم رسانند.

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.