تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

معاون استاندار ایلام: افزایش قیمت نان باید با بهبود کیفیت همراه باشد

معاون استاندار ایلام: افزایش قیمت نان باید با بهبود کیفیت همراه باشد
ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با اشاره به مصوبه افزایش قیممت نان گفت: این افزایش قیمت باید همراه با بهبود کیفیت باشد تا رضایت مصرف کنندگان را به همراه داشته باشد.

 

جهانگیر رستمزاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما با نارضایتی از کیفیت و کاهش وزن چانه نان در برخی نانوایی ها اظهار داشت: در صورتی که نانوایی ها نسبت به افزایش کیفیت و اصلاح وزن چانه ها اقدام نکنند، قیمت دوباره به روال سابق باز می گردد.

وی افزود: گشت و سرکشی از نانوایی ها باید روزانه و به صورت مرتب انجام گیرد و اگر نانوایی تخلف داشت، حتما کسر سهمیه آرد اعمال شود.

معاون استاندار ایلام با اشاره به ذخایر کالاهای اساسی در استان یادآور شد: بر اساس گزارش ها وضعیت ذخایر کالاهای اساسی در انبارهای استان مطلوب است و هیچ مشکلی از نظر کمبود کالاهای اساسی، نهاده های دامی و ذخیره گوشت و مرغ نداریم.

رستمزاد تاکید کرد: قیمت برخی اجناس حتی از یک مغازه نسبت به مغازه دیگر تفاوت فاحش دارد که این امر نشان از گران فروشی برخی از بازاریان دارد.

وی بر ضرورت گزارش مردمی از گران فروشان به تعزیرات تاکید کرد و افزود: نظارت بر بازار باید محسوس باشد و همه عرصه را بر متخلفان و گران فروشان و سوء استفاده گران تنگ کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: وقتی قیمت میوه در ایوان و سرابله نصف شهر ایلام است این مسأله نشان از گران فروشی و تخلف برخی از افراد دارد که باید شناسایی و برخورد لازم با آنها صورت گیرد.

رستمزاد اظهار داشت: مردم همپای بازرسان باید کمک و مطالبه گر باشند تا کسی نتواند از قیمت مصوب اعلامی تنظیم بازار تخلف کند.

وی با اشاره به تخلف عرضه جو خارج از شبکه توسط یک واحد تولید خوراک دام در استان گفت: باید فرد خاطی به مراجع قضایی معرفی، واحد متخلف تعطیل و برخورد قضایی لازم صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام اضافه کرد: هیچ مماشاتی با متخلفین صورت نگیرد تا دیگر کسی به خودش اجازه تخلف ندهد./ایرنا

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.