تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۴۴

زنجان - رییس جمهوری از شرکت ریسندگی سرجین بافت زنجان بازدید کرد.

رییس جمهوری از شرکت سرجین بافت بازدید کرد

رییس جمهوری از شرکت سرجین بافت بازدید کرد
زنجان - رییس جمهوری از شرکت ریسندگی سرجین بافت زنجان بازدید کرد.

 

آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح روز پنجشنبه با حضور در شرکت ریسندگی نخ پنبه سرجین بافت در جریان کار این شرکت قرار گرفت.

شرکت سرجین بافت با سرمایه گذاری ارزی بالغ بر ۵۰ میلیون یورو و سرمایه گذاری ریالی بالغ بر هزار میلیارد تومان با پیش بینی اشتغالزایی یک هزارو ۵۰۰ نفر در زنجان فعال می‌شود.

با راه اندازی این واحد در استان سالانه ۱۵ هزار تن ریسندگی نخ پنبه صورت خواهد گرفت. در این واحد تولید پارچه، رنگرزی ، تکمیل و دوخت پوشاک صنعتی انجام خواهد شد.
پیش بینی شده است با رفع مشکل تعهد ارزی و تامین آب این واحد، فاز اول آن تا پایان سال جاری و فاز دوم در نیمه اول سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

رییس‌جمهوری در دهمین سفر استانی صبح امروز (پنجشنبه)۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۰، وارد زنجان شد

رییس جمهوری در بدو ورود به فرودگاه زنجان، از سوی حجت الاسلام علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، محسن افشارچی، استاندار، شماری از نمایندگان مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

تعدادی از وزرا و معاونان رییس جمهوری نیز به منظور بررسی مشکلات و مسایل مناطق مختلف استان زنجان آیت الله رییسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهادکشاورزی، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، امیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس‌جمهوری، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، احمد وحیدی وزیر کشور، سیدمسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه و انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری نیز در این سفر همراه آیت الله رییسی هستند.

بازدید از چند طرح‌ تولیدی و صنعتی، حضور در جمع نخبگان، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری از جمله برنامه های رییس‌جمهوری در سفر به استان زنجان است.

به گزارش ایرنا، سفرهای استانی و بازدیدهای میدانی رییس‌جمهوری و اعضای هیات دولت به استانها، تنها ۲ روز پس از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم یعنی پنجم شهریورماه ۱۴۰۰ آغاز شد.

آیت‌الله رییسی تاکنون به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل و سمنان سفر کرده و در دیدار چهره به چهره به بررسی مسایل و مشکلات مردم پرداخته است./ایرنا

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.