تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷

‍ با ابتکار پتروشیمی ایلام: فرزندان هنرمند رسانه تجلیل شدند

‍ با ابتکار پتروشیمی ایلام: فرزندان هنرمند رسانه تجلیل شدند
نگاه اقتصاد - با ابتکار روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام، اولین دوره مسابقه نقاشی پتروشیمی ویژه فرزندان رسانه برگزیدگان خود را شناخت.

 

والدین رسانه‌ ، فرزندانشان را در صدر مجلس صمیمانه و‌کودک‌محور نشاندند تا با دید و‌ نگاه کودکانه و هنرمندانه خود پتروشیمی را بیاموزند و یاد بگیرند.

فرزندان رسانه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز سی‌ام آبان‌ماه از میدان شهید کشوری شهر ایلام سوار اتوبوس صنعت پتروشیمی شدند تا از بزرگ‌ترین واحد تولیدی غرب کشور بازدید کنند که ممکن است آینده‌ آنها را به سمت نفت، گاز و‌پتروشیمی سوق دهد.

باران دیشب به هوای شهر ایلام و قلاقیران طراوت و شادابی خاصی بخشیده بود و کودکان رسانه که در مسیر ایلام به چوار طبیعت را از پشت شیشه اتوبوس می‌دیدند و مست از باران دیشب ،شاید موضوع نقاشی بعدی خود را قلاقیران انتخاب کنند یا موضوع انشای آنها سفر به پتروشیمی باشد.

پر از سوال‌های کودکانه بودند، از والدین خود می‌پرسیدند مامان ما چرا اومدیم اینجا؟اینجا کجاست؟ و شاید اصلی‌ترین دستاورد برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع پتروشیمی ایجاد سوال در ذهن کودکان امروز و مهندسان فردای استان باشد.

کودکان، امروز به واسطه‌ی شغل والدین خبرنگار خود با فضای مجازی ارتباط بیشتری دارند و اگر در گذشته تصویری از پتروشیمی را از قاب تلفن همراه یا از دور دیده‌اند امروز از نزدیک اولین جرقه‌ها و سوال‌ها در مورد پتروشیمی ذهن خلاق و‌ هنرجوی آنها را مشغول کرد.

یکی از فرزندان رسانه گفت از خانواده‌ها می‌خواهم کمتر با خودروی شخصی تردد کنند و پتروشیمی در خارج از شهرها قرار بگیرند تا کمتر آلودگی برای کودکان داشته باشند و این همان مطالبه‌گری‌ و پرسشگری فرزندان رسانه است که مد نظر روابط عمومی پتروشیمی است.

این کودکان امر‌وز شنیدند که دود همیشه بد نیست. انسان‌های نخستین از دود برای برقراری ارتباط یا اطلاع‌ از یک جنگ استفاده کرده‌اند و اگر برخی اوقات فعالیت در پتروشیمی با دود ناخواسته همراه بود بدانند که صنعت در‌ حال فعالیت است  و این خود نوعی اطلاع‌رسانی از جنگ صنعت با بیکاری است که بخش عظیمی از مواد اولیه ساخت لوازم‌خانگی و خودرو و‌…در همین پتروشیمی تولید می‌شود.

امروز پتروشیمی به خود بالید که آینده‌سازان و نونهالان و فرزندان این استان را میزبانی کرد و تداوم این اقدام فرهنگی زمینه‌ساز رشد و شکوفایی پتروشیمی ایلام و تکریم و احترام شرکای اجتماعی و عمل به مسئولیت اجتماعی است.

در این مراسم مهندس آرش خزایی؛ رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام  نیز حضور داشت و فرزندان رسانه که در مسابقه نقاشی برگزیده شده بودند تجلیل شدند.

آرش خزایی رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام با تبریک هفته بسیج گفت: با تلاش فرزندان شایسته استان و کشور رکورد تولید ۱۰۰۰ تن اتیلن در روز در پتروشیمی ایلام شکسته شد.

وی با بیان اینکه فرزندان این استان روزی سکان هدایت و کنترل تولید در این مجتمع را در‌ دست خواهند گرفت ،افزود:پتروشیمی و رسانه به فهم مشترک و درک‌ متقابلی از توسعه رسیده‌اند و تعامل دوسویه و درستی بین مطبوعات و صنعت شکل گرفته است.

علیرضا معراجی سرپرست روابط عمومی ضمن ارج نهادن حضور خبرنگاران و فرزندان رسانه در پتروشیمی گفت:این برنامه فرهنگی در راستای نهادینه کردن فرهنگ صنعتی برگزار شد و انتظار می‌رود نسل‌های بعد در کنار معایب صنعت محاسن آن را نیز بیان نمایند.

در این مراسم که حسن تولیده بازیگر توانمند استان و سجاد صیدی رئیس خانه مطبوعات نیز حضور داشتند فرزندان هنرمند رسانه پس از بازدید از مجتمع پتروشیمی ایلام در سالن جلسات شرکت تقدیر شدند.

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.