تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰

ضمانت‌نامه بانکی رویای تبلیغات محیطی را بر باد داد

ضمانت‌نامه بانکی رویای تبلیغات محیطی را بر باد داد
تهران- ناتوانی از ارائه ضمانت‌های بانکی مورد نیاز به منظور استفاده از تبلیغات محیطی ورزشگاه‌ها، باشگاه‌های متقاضی را از امتیاز تبلیغات محیطی محروم می‌کند.

 

در دیدار استقلال و نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر، باشگاه استقلال برای نخستین بار در فوتبال ایران جواز استفاده از تبلیغات محیطی را در ورزشگاه آزادی به‌دست آورد.

البته این اتفاق در شرایطی رخ داد که سازمان لیگ برای واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها اعلام کرد که آنها ۷۲ ساعت فرصت دارند تا ضمانت‌های بانکی خود را ارائه کنند.

قرار بود تا آخر وقت اداری امروز (دوشنبه اول آذرماه) باشگاه‌هایی که به‌دنبال اخذ تبلیغات محیطی و اجرای آن به دست خودشان هستند، تضامین مورد نظر سازمان لیگ را ارائه کنند اما این اتفاق رخ نداد.

به نظر می‌رسد با توجه به اینکه ضمانت‌های لازم ارائه نشده‌ است، در بازی‌های آینده اجازه نصب تبلیغات در ورزشگاه آزادی به استقلال و پرسپولیس داده نشود.

سازمان لیگ امروز گزارشی مفصل از عدم ایفای ضمانت‌های بانکی درخواست شده، تهیه کرد و در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داد؛ در این گزارش تاکید شده است که با توجه به قوانین، از این پس باشگاه‌ها نمی‌توانند تبلیغات محیطی را بر عهده بگیرند./ایرنا

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.