تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

استمرار جهش علمی دانشگاه ایلام نیازمند حمایت وزارت علوم است

استمرار جهش علمی دانشگاه ایلام نیازمند حمایت وزارت علوم است
ایلام - رییس سابق دانشگاه ایلام استمرار جهش عملی دانشگاه ایلام را نیازمند حمایت وزارت علوم دانست و گفت: با تلاش همه اساتید و دانشجویان این دانشگاه رتبه نخست را در تبدیل وضعیت ایثارگران کسب کرد.

 

محمد علی اکبری روز چهارشنبه در آیین معارفه رییس جدید دانشگاه ایلام اظهار داشت: بنده با تأیید وزیر و حمایت اعضای هیأت در سه نوبت رییس دانشگاه ایلام شدم و این مهم یک افتخار بزرگ است.

وی افزود: طی دوره سوم که طول ریاست بنده در دانشگاه ایلام ۶.۵ سال بود و در این مدت به توفیقات زیادی در عرصه های علمی، فرهنگی رسیدیم.

رییس سابق دانشگاه ایلام با قدردانی از اعضای هیات علمی و روسای قدیم دانشگاه ایلام یادآور شد: همه در پیشرفت و رشد کیفی دانشگاه ها ایلام سهیم بودند و خدمات ارایه شده آنان ماندگار خواهد بود.

علی اکبری تاکید کرد: تلاش کردیم با بهره گیری از ظرفیت جوانان، زنان و مردان و همه جناح ها دانشگاه ایلام به یک دانشگاه برتر در سطح کشور تبدیل شود.

وی اضافه کرد: دوره وراستگی و استقلال دانشگاه و تامین زیرساخت های مهم برای توسعه و رفاه دانشجویی و تنوع فرهنگی در دوره سوم ریاست بنده بعنوان رییس دانشگاه محقق شد.

رییس سابق دانشگاه ایلام در تشریح برخی اقدامات انجام شده در دوره خدمت وی افزود: ۸۲ درصد ارتقا اساتید ، افزایش ۲۰ درصد جمعیت دانشجویی، ۳۶ درصد رشته های تحصیلی و ۴۹ درصد رشته های کارشناسی ارشد در دوره اخیر انجام شد.

علی کبری ادامه داد: همچنین ایجاد ۱۱۰ پست برای کارمندان دانشگاه، افزایش ۲۶ درصد ساختمان و فضا از دیگر اقدامات انجام شده در دوره اخیر بود که به انجام رسید.

وی اضافه کرد: طی دوره اخیر سایت دانشگاه ایلام ۲ برابر شده و فضای سبز دانشگاه ۳۱ درصد ، آزمایشگاه ها ۴۲، فیبر نوری ۶۰ ، مساحت گلخانه ها ۶۴ و سرانه کتابخانه های نیز ۳۲ درصد افزایش یافته است.

به گفته ریس سابق دانشگاه ایلام ۵۷ درصد مجلات مجوزدار و ۶۷ درصد همایش های بین المللی دانشگاه مربوط به دوره اخیر بوده است.

در این مراسم با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری “طاهر علی محمدی” به عنوان رییس جدید دانشگاه ایلام منصوب شد./ایرنا

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.