تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵

معاون استاندار: پایداری شرایط کرونا در ایلام نباید با سهل‌انگاری ضعیف شود

معاون استاندار: پایداری شرایط کرونا در ایلام نباید با سهل‌انگاری ضعیف شود
ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: وضعیت شیوع کرونا در کشور و استان شرایط پایدار و مناسبی دارد ولی کوچکترین سهل‌انگاری منجر به شیوع پیک جدید می شود.

 

جهانگیر رستمزاد روز چهارشنبه در نشست قرارگاه استانی کرونا اظهار داشت: از آنجایی که سویه جدید کرونایی آفریقایی در جهان در حال گسترش است باید نظارت و قرنطینه در مرز مهران با دقت ویژه ای انجام گیرد.

وی بر ضرورت رعایت پروتکل ها و انجام تست پی سی ار در مرز مهران تاکید کرد.

معاون استاندار ایلام با اشاره به بازگشایی مدارس استان بر بهینه سازی و سالم سازی وسایل گرمایشی مدارس تاکید کرد و گفت: بر اساس آمار ۵۳ مدرسه از وسایل گرمایشی مناسب برخوردار نیستند که به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و پیشگیری از حریق و آتش سوزی باید هرچه سریعتر این مدارس از نظر سیستم گرمایشی بهینه سازی شوند.

رستمزاد خواستار بررسی مدرسه به مدرسه و نظارت مستمر بر وضعیت حضور دانش آموزان در مدارس از نظر کرونا شد و تاکید کرد: باید به طور دقیق مدارس بازدید و افرادیکه واکسن نزده اند، هرچه سریعتر واکسن کرونا تزریق کنند.

وی همچنین به وضعیت کرونا در شهرستان مهران اشاره کرد و گفت: سی تی اسکن و دستگاه اکسیژن ساز این شهرستان هرچه سریعتر باید تعمیر شود.

معاون استاندار ایلام نحوه اجرای طرح محله محور در این شهرستان را ضعیف توصیف کرد و از فرماندار مهران خواست نسبت به اجرای این موضوع با جدیت برخورد کند.

رستمزاد اضافه کرد: کل بستری های کرونا در استان هم اکنون ۶۶ نفر بوده و امروز نیز و ۶۴ نفر دیگر شناسایی شد و خوشبختانه فوتی نداشتیم ، تنها چرداول در وضعیت نارنجی است که امیدواریم رویه کاهشی  تداوم داشته باشد.

وی اظهار داشت: علت اصلی کاهش آمار کرونا افزایش واکسیناسیون است که امیدواریم ساده انگاری نشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام افزود: پس از اتمام کرونا حتما کمیته پسا کرونا و آسیب های اجتماعی تشکیل می شود.

رستمزاد با قدردانی از خبرنگاران و اصحاب رسانه و صدا و سیما و کارگروه رسانه که تولید محتوا کرده اند، گفت: اکنون کشور در شرایط پایداری است که امیدواریم وارد پیک جدید نشویم./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.