تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶

وقتی به سازمان لیگ می‌رفتیم باید از بانک فیش می‌گرفتیم؛

مجیدی: به تیمم ایمان دارم؛ تمرکز من و بازیکنان استقلال روی دربی است

مجیدی: به تیمم ایمان دارم؛ تمرکز من و بازیکنان استقلال روی دربی است
تهران- فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از شهرآورد ۹۷ گفت: ما وقتی به سازمان لیگ می‌رفتیم باید از بانک رد می‌شدیم.  یک روز می‌خواستم به سازمان لیگ بروم یک نفر گفت کجا می روید؟ باید فیش بگیرید.

 

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس که در خارج از سازمان لیگ برگزار شد، اظهار داشت: ما وقتی به سازمان لیگ می‌رفتیم باید از بانک رد می‌شدیم.  یک روز می‌خواستم به سازمان لیگ بروم یک نفر گفت «کجا می‌روید؟ باید فیش بگیرید»؛ من گفتم می خواهم به سازمان لیگ بروم.

وی درباره بازی فردا اضافه کرد: من به تیمم ایمان دارم. بازیکنان استقلال بسیار باهوش هستند و بعدها مشخص می‌شود چرا این صحبت را انجام دادم. پرسپولیس تیم خوبی دارد ولی ما تفکرمان بازی هجومی است و برای برد وارد زمین می‌شویم.

سرمربی استقلال درباره غایبان این تیم گفت: متاسفانه وریا غفوری دچار مصدومیت شده و با بازی فوق‌العاده‌ای که مقابل صنعت نفت انجام داد شرایطش هنوز مشخص نیست. پزشکان تیم در تلاش هستند تا او به شرایط بازی برسد. رضاوند هم مصدوم بوده و شرایط او نیز مشخص نیست.

وی درباره داور شهرآورد ۹۷ بیان داشت: متاسفانه تا ما حرف می‌زنیم، می گویند فرار رو به جلو است. در لیگ سابقه نداریم که یک تیم ۸ یا ۹ موقعیت در یک مسابقه ایجاد کند. به نظرم انتخاب این داور(موعود بنیادی‌فر) انتخاب خوبی بود.

مجیدی درباره عدم حضور تماشاگران در شهرآورد افزود: در این ۲ سال تیم من هنوز در حضور تماشاگران استقلال نباخته است. مطمئن باشید استقلال یعنی هوادار. وقتی بازیکن از تونل می‌خواهد بالا بیاید با حضور تماشاگران انگیزه می‌گیرد. خنده‌دار است که می‌گویند نبود هواداران به سود من است. مطمئن باشید نبود هواداران به ضرر من است.

وی درباره امکان بازی کردن علیرضا رضایی در دربی گفت: اجازه بدهید در مورد ترکیب حرف نزنم. جوان‌ها باید بیایند و بازی کنند. شما فکر می‌کنید منچستر سیتی پول ندارد بازیکن بخرد؟ آنها هم از جوانان استفاده می‌کنند. این موضوع باید جا بیافتد. بازیکنانی مثل حسین‌زاده، رضایی و صادقی قطعا در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

مجیدی در پاسخ به این سوال که عدم حضورش در سازمان لیگ به خاطر بحث تبلیغات محیطی است یا خیر؟ گفت: اجازه بدهید در حیطه کاری خودم صحبت کنم. اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنم.

وی درباره تغییرات زیاد ترکیب تیمش در چند هفته اخیر اذعان داشت: فکر نمی‌کنم اینطور باشد. ما در این یکی دو هفته براساس سیستم تیم مقابل، ترکیب را به صورت جزئی عوض کردیم. اینکه می‌گویید ترکیب ما تغییرات زیادی داشته را قبول ندارم.

مجیدی در پایان درباره جدال لفظی مدیران ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس و اینکه ‌آیا این موضوع روی بازیکنان و کادر فنی ۲ تیم تاثیر دارد یا خیر نیز گفت: من با بازیکنانم در طول هفته صحبت کردم. مهمترین مساله در این بازی تمرکز است. موردی که شما گفتید را به بازیکنانم گفتم. از بازیکنانم خواستم اصلا به این مسائل ورود نکنند. یعنی اگر شما در مورد جزئیات و صحبت‌های مدیران عامل ۲ باشگاه سوال کنید من هیچ اطلاعی  از آن ندارم./ایرنا

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.