تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۲۱

استاندار ایلام:

مشکلات ساکنان حریم سد سیمره در مکاتبه با معاون اول پیگیری می‌شود

مشکلات ساکنان حریم سد سیمره در مکاتبه با معاون اول پیگیری می‌شود
ایلام - استاندار ایلام گفت: برای رفع مسایل و مشکلات مردم مناطق ۲ حوزه بالادست و پایین دست سد سیمره طی مکاتبه‌ای با معاون اول رییس جمهوری موضوع با جدیت پیگیری می شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا شامگاه سه شنبه در دیدار با نمایندگان وزارت نیرو و مدیران سد و نیروگاه سیمره، خواستار تسریع در تعیین تکلیف اراضی بالا و پایین دست سد سیمره شد و افزود: رفع مشکلات بر زمین مانده این مناطق سیلزده در اولویت قرار می گیرد.

وی یادآور شد: این مساله برای سال‌ها ادامه پیدا کرده چراکه سال ۹۱ زمانی که در ایلام حضور داشتم در این راستا با متولیان امر چندین جلسه برگزار شد اما امروز وقتی که این موضوع دوباره مطرح شد تعجب کردم چرا تاکنون این مشکل حل نشده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه رفع مشکلات بر زمین مانده مناطق سیل زده استان در اولویت قرار می گیرد، تاکید کرد: در این راستا بلافاصله خواستار پیگیری موضوع شدیم و جلسه ای در حوزه معاونت عمرانی و با حضور فرمانداران مربوطه و متولیان امر در خصوص مسایل و مشکلات بالادست و پایین دست سد و نیروگاه سیمره برگزار شده است.

بهرام نیا گ خواستار جدیت متولیان امر برای پرداخت مطالبات مردم مناطق پایین دست و بالا دست سد سیمره شد و بیان داشت: میزان اعتبار مورد نیاز برای تملک اراضی مناطق بالادست سد را پیگیری خواهیم کرد و در این راستا میزان خسارات در حوزه های مختلف نیز باید کارشناسی و با دقت برآورد شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با پیگیری مسوولان استانی و پای کارآمدن مسوولان وزارت نیرو و مدیران سد و نیروگاه سیمره شاهد تعیین تکلیف اراضی مردم در مناطق بالادست و پایین دست سد طی یک بازه زمانی مشخص خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، سد و نیروگاه برق آبی سیمره در شهرستان بدره استان سال ۱۳۸۶ آبگیری شده است و ساکنان حریم سد در بالا و پایین دست خواستار پرداخت مطالبات خود هستند./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.