تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

استاندار: فعالیت ستاد اربعین مرز مهران از امروز آغاز شود

استاندار: فعالیت ستاد اربعین مرز مهران از امروز آغاز شود
ایلام - استاندار ایلام گفت: فعالیت ستاد اربعین مهران باید به منظور خدمات دهی شایسته به زائران عتبات عالیات و تکمیل زیرساخت های استان از امروز آغاز شود.

 

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان مهران اظهار داشت: برای تامین آب پایانه مرزی مهران و تکمیل زیر ساخت ها از جمله راه های ارتباطی همه مدیران دستگاه های اجرایی باید پای کار باشند.

وی با اشاره به بازدید از پایانه مرزی مهران، یادآور شد: زیرساخت های پایانه مرزی مهران با کمک همه دستگاه های اجرایی و همکاری مردم برای خدمت به زائران عتبات عالیات تجهیز خواهد شد.

استاندار ایلام ادامه داد: مهران قدمگاه عاشقان اهل بیت و مدخل خادمان امام رضا(ع) است و جوانان زیادی در این سرزمین جانانه در برابر دشمن بعثی شهید شدند.

بهرام نیا با یادآوری سه هزار رزمنده مهران و ۶ هزار شهید در شهر مهران گفت: شهدا با جانفشانی خود از آرمان های نظام و انقلاب شجاعانه دفاع کردند.

 دبیر شورای عالی مناطق آزاد به ایلام سفر می کند

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به منطقه آزاد مهران اشاره کرد و گفت: طی هفته گذشته دیداری با دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور برای بهره برداری از منطقه آزاد مهران انجام گرفته است.

وی افزود: دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در آینده نزدیک به ایلام سفر خواهد و برنامه دارد که از منطقه آزاد مهران نیز بازدید کند.

بهرام نیا تاکید کرد: طرح جامع منطقه مهران با افق بلند مدت و با بهره گیری از دانش بهترین متخصصان تدوین می شود.

کشور با وجود هجمه ها و فشارها در آرامش است

استاندار ایلام گفت: خلاقیت جوانان در عرصه های علمی توطئه دشمنان را خنثی کرد و توانستیم در طول سال های پس از انقلاب تاکنون از پیچ های تاریخی دشواری عبور کنیم.

استاندار ایلام بیان داشت: امروز با توجه فشارها و هجمه های زیاد اقتصادی که علیه کشور ایجاد شده اما کشور از آرامش بسیار خوبی بهره مند است.

وی اضافه کرد: تحریم های ظالمانه جبهه استکبار با وجود خلاقیت جوانان و اهتمام مسوولان خنثی شده و کشور در طول سال های پس از انقلاب از پیچ های سخت نیز عبور کرده و به سمت پیشرفته و اعتلا در حرکت است.

وی از مدیران خواست: نظارت بر توزیع نان، بازرسی مستمر بازار و رصد و پایش روزانه قیمت کالا را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام در نخستین سفر شهرستانی خود به مهران سفر و در بدو ورود با حضور در مزار شهدا ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بازدید از پایانه مرزی، منطقه آزاد تجاری و ویژه اقتصادی، بازدید از پروژه نفتی سروک آذر، حضور در نشست شورای اداری و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه های استاندار در این سفر است./ایرنا

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.