تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

در راستای برگزاری کنگره سه هزار شهید؛ سه خانه احسان در ایلام افتتاح شد

در راستای برگزاری کنگره سه هزار شهید؛ سه خانه احسان در ایلام افتتاح شد
ایلام - سه خانه احسان برای فعالیت گروه های جهادی امروز با حضور مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام راحل (ره ) در راستای کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام افتتاح شد.

 

مدیرعامل بنیاد احسان روز یکشنبه در حاشیه این مراسم گفت: در طرح‌ خانه احسان حمایت‌های ویژه ای در قالب قرارگاه ۱۱۰ محله ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از ساکنان مناطق محروم حاشیه‌ای انجام می گیرد تا با کمک گروه‌های جهادی در این مناطق به نیازمندان و آسیب های اجتماعی رسیدگی شود.

سعید سلیمانی افزود: علاوه بر اقدامات حمایتی بنیاد یکی از کارکردهای این خانه‌های احسان، مطالبه گری و جذب حمایت‌های دولتی و خیرین خواهد بود.

وی یادآور شد: تربیت و آموزش نسل جوان در این مناطق و انجام اقدامات فرهنگی نیز از جمله خدمات دیگر خانه احسان است که باید منجر به شکل‌گیری گروههای جهادی و فعال بیشتر در زمینه فرهنگی شود.

به گزارش ایرنا، امروز همزمان سه خانه احسان در مناطق حاشیه شهر ایلام شامل مهرآباد ( بانبرز)، هفت تیر (بانبور) و چالیمار افتتاح شد.

اهدای ۷۶ سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، ۱۸۰ قلم کالای گرمایشی، توزیع ۲۰ تن گوشت گوسفندی بین مادران و کودکان دارای سوء تغذیه و بازدید از شهرستان مهران از برنامه های سلیمانی در سفر یک روزه به استان ایلام است./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.