تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام

۱۶۵ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری های دهلران تخصیص یافت

۱۶۵ میلیارد ریال اعتبار به شهرداری های دهلران تخصیص یافت
ایلام - مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام گفت: امسال ۱۶۵ میلیارد ریال برای کمک به اجرای پروژه‌های در دست اجرا در شهرداری های شهرستان دهلران اختصاص یافته است.

 

رضا شریفی اصل روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه شهردار دهلران اظهار داشت: این اعتبار از محل های هزینه ای، اربعین، توازن و کمک های نماینده مجلس حوزه جنوب تخصیص می یابد.

وی از اختصاص قیر مرحله دوم به شهردای دهلران خبر داد و افزود: از این محل نیز ۳۴ میلیارد ریال برای شهرداری دهلران لحاظ  و حواله آن صادر شده است تا در رفع مشکلات آسفالت مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام بر ضرورت جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذار در پروژه های شهرداری تاکید و اضافه کرد: فعالیت شوراهای اسلامی شهرها زیر نظر کمیته مربوطه رصد و شوراهای اسلامی هر ۶ ماه یا سالانه باید گزارش عملکرد به مردم ارائه دهند.

شریفی اصل یادآور شد: باید از ظرفیت شرکت های فعال نفت و گاز در منطقه در خصوص عمران شهری بهره گرفت تا در این مهم سهیم شوند.

وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان نقش موثری در پیشبرد امور دارد و در راستای توسعه شهر باید از این امکان بهره گرفت.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام از شهرداری ها خواست ضمن مدیریت منابع در رعایت انضباط مالی، اجرای طرح تفصیلی ، آسفالت معابر و توسعه سرانه فضاهای سبز را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

شریفی اصل گفت: سال جاری برای شهرداری موسیان ۵۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، پهله ۶۶ میلیارد ریال و برای شهرداری میمه نیز ۵۳ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که جهت کارهای عمران شهری هزینه می شوند./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.