تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

دبیر جمعیت گفتمان از تهیه سند عملیاتی راهبردی توسعه استان خبر داد

دبیر جمعیت گفتمان از تهیه سند عملیاتی راهبردی توسعه استان خبر داد
نگاه اقتصاد

 

به گزارش نگاه اقتصاد و به نقل از روابط عمومی جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی استان ایلام با تصویب تهیه و اجرایی شدن سند عملیاتی_ راهبردی توسعه استان در جلسه هیئت موسسین و شورای راهبردی و با دستور رئیس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی استان روند اجرایی آن ابلاغ گردید.

در این سند با مشارکت و همکاری و هماهنگی احزاب  و تشکل ها بر اساس اولویت اجرائی در هر روستا،  بخش و شهرستان برای بهره‌برداری استاندار محترم و دستگاههای اجرایی تا پایان دی‌ماه تهیه و تدوین خواهد شد.

ایجاد کارگروه های مختلف و جلسات متعدد با نخبگان، مشارکت عموم مردم و جوانان شاهد کاهش و رفع موانع اصلی توسعه ای در استان باشیم.

از ویژگی های این سند توجه به طرح آمایش سرزمین و تطبیق با وضع موجود و نیازهای اولویت بندی و آنی با ارائه راهکار و راه حل با در نظر گرفتن بودجه و هزینه چگونگی مشارکت دستگاه‌های اجرایی و خصوصی و عموم مردم می باشد که در تهیه این سند مشارکت جوانان و نخبگان و متخصصان و معتمدین محلی بهره گرفته خواهد شد.

نوری نژاد در پایان افزود: مشارکت تشکلهای انقلابی و جوانان در توسعه استان امری مهم است که غفلت از آن دوگانگی و تزلزل را در توسعه و مدیریت استان در آینده بوجود خواهد امد.

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.