تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

مدیرکل میراث فرهنگی: فم تور، فرصتی برای معرفی ظرفیت های گردشگری ایلام است

مدیرکل میراث فرهنگی: فم تور، فرصتی برای معرفی ظرفیت های گردشگری ایلام است
ایلام - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: فم تور گردشگری فرصتی بسیار خوب برای شناسایی ظرفیت های ایلام در تمامی بخش هاست.

 

عبدالمالک شنبه زاده روز چهارشنبه در نشست مشترک فعالان گردشگردی عراق و ایلام اظهار داشت: برای رونق گردشگری استان ایلام مشکلات و موانع را احصا و در اسرع وقت برطرف می کنیم.

وی افزود: استفاده از نظرات و پیشنهادات کارشناسان ۲ کشور در گسترش فعالیت های گردشگری کشورها بسیار تعیین کننده و اثرگذار است و می تواند به رونق گردشگری در ۲ کشور منجر شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام ادامه داد: ایلام برای گردشگران عراقی همواره بعنوان یک مسیر در نظر گرفته شده، به دلیل اینکه ما بخوبی نتوانسته ایم ظرفیت ها را معرفی کنیم.

شنبه زاده با اشاره به ظرفیت گردشگری سلامت در ایلام نیز افزود: بیمارستان فوق تخصصی با مجوز آی پی دی که خیلی از خدمات پزشکی را به گردشگران ارایه می دهد در ایلام آماده خدمت رسانی به گردشگران است.

وی تاکید کرد: ایلام بعنوان عروس زاگرس بدلیل زیبایی های طبیعی فوق العاده و جنگل های انبوه بلوط، رودخانه ها و کویر ظرفیت بسیار زیبای خوبی برای توسعه گردشگری دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام تصریح کرد: مهم ترین هدف برگزاری فم تور در ایلام شناسایی ظرفیت های گردشگری و اینکه این استان مقصد گردشگران باشد.

شنبه زاده ابراز امیدواری کرد: بخش دولتی و خصوصی کشور ایران و عراق با تعامل و همگانی بسته های گردشگری هر استان را به هم معرفی کرده تا بتوانیم از ظرفیت هم استفاده کنیم.

به گزارش ایرنا، ۱۲ فعال گردشگری به مدت سه روز از ظرفیت های گردشگری ایلام بازدید می کنند./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.