تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷

به دستور استاندار؛ بازدید اعضای ستاد مدیریت بحران از سیلبندهای شهر ایلام

به دستور استاندار؛ بازدید اعضای ستاد مدیریت بحران از سیلبندهای شهر ایلام
ایلام - به دستور استاندار و پیرو مصوبات نشست ستاد مدیریت بحران استان اعضای ستاد مدیریت بحران از سیلبندهای شهر ایلام بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران استان ایلام، آیت قیصربیگی در حاشیه بازدید از سیلبندهای حوزه آبریز شهر ایلام با حضور مسوولان منابع طبیعی، محیط زیست، آب منطقه ای و آبفا و مجموعه کارشناسان مدیریت بحران استان، گفت: در پی دستور استاندار ایلام و در راستای اجرای مصوبات نشست ستاد مدیریت بحران استان امروز به همراه تعدادی از مدیران عضو ستاد از سازه های آبخیزداری شهر ایلام در مناطق تنگه ارغوان، تونل آزادی، کمربند شرقی ایلام، هانیوان که توسط منابع طبیعی استان انجام شده است، بازدید بعمل آمد.

وی حجم کاری انجام شده توسط منابع طبیعی در ایجاد سازه‌های مختلف از جمله خشکه چینی، گابیون بندی و سنگ و ملات را قابل تقدیر عنوان کرد و افزود: آبخیزداری علاوه بر حفظ خاک، مرتع و افزایش منابع آب های زیرزمینی بعنوان سیل بند عمل کرده و موجب جلوگیری از خسارت روان آبها در دامنه های شیب دار می شود که باید این مهم تقویت شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام خواستار اجرایی شدن ابلاغیه اقدامات احتیاطی فصل سرما شد و تاکید کرد: اجرایی شدن این دستورالعمل در کنار آمادگی اعضای ستاد مدیریت بحران می تواند در پیشگیری از حوادث و کاهش خسارات فصل سرما بسیار موثر باشد.

طبق گفته رییس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام، سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده آسمان استان را تحت تاثیر ناپایداری های خود قرار می دهد.

فعالیت اصلی این سامانه از ظهر جمعه هفته جاری شروع می شود و تا روز یکشنبه هفته آینده این بارش ها ادامه خواهد داشت./ایرنا

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.