تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲

معاون تعاون بنیاد شهید: اعتبارات بنیاد شهید در لایحه بودجه افزایش مطلوبی دارد

معاون تعاون بنیاد شهید: اعتبارات بنیاد شهید در لایحه بودجه افزایش مطلوبی دارد
ایلام - معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: اعتبارات این نهاد با وجود افزایش محدود بودجه در سایر دستگاه ها در لایحه بودجه سال آینده افزایش مطلوبی دارد.

 

محمود پاکدل روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام افزود: برای حفظ این اعتبار در مجلس نیز دفاع خواهیم کرد چراکه این بودجه بر اساس قوانین بوده که استخراج و به همراه بار مالی و جامعه مشمول در مدت ۲ ماه تعیین شده است.

وی اظهار کرد: در تدوین راهبردهای این نهاد از نظر جامعه ایثارگران، مدیران ارشد استانها و جامعه روحانیان بکارگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون حق و حقوقی برای جامعه ایثارگران تعیین شده تاکید کرد: با مکلف هستیم به نحو مطلوب و عزتمندانه در اختیار این قشر قرار گیرد.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور همچنین با اشاره به راه اندازی سامانه شمسا (سامانه شایسته گزینی مدیران سرآمد آینده) در این نهاد گفت: مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام نخستین مدیر انتصابی از طریق این سامانه است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام نیز در این آیین گفت: شهدا با گذشتن از جان و مال خود در عهدشان ثابت قدم بودند و وظیفه امروز ما حفاظت از خون شهدا و ادامه راه ارزشمند آنهاست.

الیاس فتاحی افزود: عزت، عظمت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون رشادت های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا موجب تداوم انقلاب خواهد شد.

وی همچنین در خدمت رسانی مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام در خدمات رسانی به جامعه هدف بویژه در دوران کرونا تقدیر کرد.

در پایان این آیین با تقدیر از خدمات اسدالله تولیده، جمال اسدی به عنوان مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام معرفی شد./ایرنا

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.