تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

استاندار ایلام: رفع مشکلات ایثارگران در اولویت کاری مدیران باشد

استاندار ایلام: رفع مشکلات ایثارگران در اولویت کاری مدیران باشد
ایلام -استاندار ایلام با تاکید بر رفع مشکلات و مطالبات ایثارگران به عنوان جامعه مخاطب و سرمایه های نظام و انقلاب گفت: رسیدگی به مشکلات و بررسی نیازمندی ها و مطالبات این قشر از اولویت های کاری مدیران در استان باشد.

 

حسن بهرام نیا روز شنبه در دیدار معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: امنیت امروز کشور مرهون از خودگذشتگی و ایثار شهدا و جانبازان است که از جان خویش گذشتند تا امنیت و آسایش این مرز و بوم حفظ شود.

وی با اشاره به سختی‌هایی که خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دوران‌های مختلف متحمل شدند، افزود: خدمت به این بزرگواران توفیق الهی است.

استاندار ایلام خدمت به خانواده شاهد و ایثارگران را افتخاری برای مدیران دانست و یادآور شد: امیدواریم روز به روز شاهد توسعه کمی و کیفی این خدمات به خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر باشیم.

بهرام نیا خواستار افزایش اعتبارات و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی جامعه ایثارگری در استان شد و یادآور شد: در بحث تامین مسکن برای احداث واحدهای مسکونی جامعه ایثارگران استان محدودیت هایی وجود دارد که نیاز است سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در تهیه خرید زمین تسهیلات بیشتری در اختیار این قشر قرار دهد.

وی همچنین خواستار توجه ویژه به جانبازان معسر و فاقد درآمد و خانواده های آنان شد و گفت: باید با جدیت تمام در راستای رفع مشکلات این حوزه اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار ایلام تصریح کرد: امید است دعای خیر شهدا و خانواده های شهیدان و ایثارگران بدرقه راه خدمتگزاری ما به عنوان کارگزاران نظام اسلامی باشد./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.