تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴

استاندار ایلام: طومار فتنه گران در ۹ دی برای همیشه پیچیده شد

استاندار ایلام: طومار فتنه گران در ۹ دی برای همیشه پیچیده شد
ایلام - استاندار ایلام گفت: مردم ایران در ۹ دی طومار فتنه گران داخلی و خارجی را برای همیشه پیچیدند و با حضور حماسی خود ندای رهبری را لبیک گفتند.

 

حسن بهرام نیا روز سه شنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم ۹ دی اظهار داشت: ۹ دی ماه در واقع روز بصیرت و روز ” نه ” گفتن ملت ایران به سران فتنه و ” آری” گفتن به نظام جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: دشمنان داخلی و خارجی با توطئه های بسیار پیچیده برای در هم شکستن نظام جمهوری اسلامی نسخه پیچیدند.

استاندار ایلام با بیان اینکه بصیرت، آگاهی و شناخت می تواند حق از باطل جدا کند، یادآور شد: درآبان ماه ۸۸ دهن کجی ها آغاز و اوج این دهن کجی آتش کشیدن خیمه اباعبدالله الحسین (ع) بود که مردم این صحنه را برنتابیدند و طومار فتنه گران را در ۹ دی ماه پیچیدند و پشت آنها را به خاک مالیدند.

بهرام نیا تاکید کرد: تشخیص دادن فتنه خیلی سخت است، در جریان فتنه حق و باطل در هم تنیده و گرد و خاکی ایجاد که تشخیص آن سخت می شود و تنها چیزی که می تواند حق از باطل جدا کند، بصیرت و آگاهی است.

وی بیان داشت: بلوغ سیاسی در ۹ دی توامان با بصیرت بود که به وسیله ملت عزیز و رشید ایران به ظهور رسید و طومار فتنه گران داخلی و خارجی را برای همیشه پیچیده شد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه برای بصیرت افزایی باید روشنگری ها به صورت مستمر و مداوم وجود داشته باشد، گفت: امروز دشمن با بهره گیری از تکنولوژی روز و پیشرفت علم، توطئه ها را برنامه ریزی می کند که ضرورت دارد با هوشیاری و برنامه ریزی این توطئه ها خنثی شود./ایرنا

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.