تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰

مهارت آموزی سربازان از برنامه های جدی دولت سیزدهم است

مهارت آموزی سربازان از برنامه های جدی دولت سیزدهم است
ایلام - مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری ایلام گفت: دولت سیزدهم برنامه جدی برای مهارت آموزی سربازان بویژه پس از پایان دوره ضرورت خدمت دارد.

 

غلامعباس آذر روز دوشنبه در نشست بررسی طرح مهارت آموزی سربازان در استان اظهار داشت: طرح مهارت آموزی کارکنان نظام وظیفه از سیاست گذاری های دولت است که وارد مرحله جدید شده و نیازمند همت دستگاه های مربوطه برای اجراست.

وی تاکید کرد: توسعه منابع انسانی موجب رشد اقتصادی یک کشور می شود و با توجه به اینکه سربازان از ظرفیت بالقوه برای ورود به بازار کار هستند با مهارت آموزی بهتر می توان از توان آنها برای توسعه اقتصادی جامعه بهره گرفت.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری ایلام یادآور شد: از برنامه های اصلی تصمیم‌گیران در دولت سیزدهم استفاده از ظرفیت جوانان در طول زمان سربازی با مهارت آموزی است ، چراکه می توان برای این قشر فضای خوبی برای ورود به بازار کار ایجاد کرد.

آذر اضافه کرد: یک فرد مهارت دیده در پایان سربازی می تواند با داشتن مهارت و تخصص بهتر وارد بازار کسب و کار شود، بدین منظور نیاز است برای اجرای این طرح شبکه بانکی حمایت های مالی خود را  انجام و دستگاه متولی پیگیر اعطای تسهیلات  شود.

وی تاکید کرد: بحث تسهیلات تبصره ۱۸ مشاغل خانگی یکی از ظرفیت ها برای اجرای این طرح می تواند باشد.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری ایلام افزود: همراهی با این قشر جوان که وارد بازار کار شده اند، نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و جهت دهی آنها بسوی بازار کار شود.

آذر بر پیگیری اشتغال سربازان مهارت دیده تاکید کرد و گفت: با اجرای این طرح دیگر این افراد پس از اتمام خدمت به بیکاران اضافه نمی شوند./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.