تاریخ انتشار : جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴

تشکیل تیم واکنش سریع در مدیریت بحران استان ایلام

تشکیل تیم واکنش سریع در مدیریت بحران استان ایلام
ایلام - مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام از تشکیل تیم واکنش سریع در مدیریت بحران استان خبر داد و گفت: مداخله به موقع در حین بحران نیازمند روان‌سازی در امور است.

 

آیت قیصربیگی روز جمعه در نشست با مدیران دستگاه های امداد و نجات و خدمات رسان عضو ستاد مدیریت بحران استان از تشکیل تیم واکنش سریع در ستاد مدیریت بحران استان خبر داد و اظهار داشت: برای مداخله به موقع در حین بحران نیازمند روان‌سازی امور هستیم و در این راستا تشکیل تیم واکنش سریع یک ضرورت است.

وی افزود: بنا به دستور استاندار ایلام و همچنین بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران، این تیم در مرکز استان و به صورت متناظر در شهرستان ها به ریاست فرمانداران و با حضور اعضای مرتبط نیز تشکیل می شود.

دبیر ستاد مدیریت بحران استان ایلام با اشاره به این مطلب که در حین حادثه حفظ زمان برای مداخله به موقع یک اصل حیاتی‌ اصل است، تاکید کرد: زمان وقوع حوادث در عمل فرصتی برای فکر کردن برای ارائه پاسخ‌های زمانبر نیست، بلکه باید از قبل با برنامه ریزی درست و تمرین و تکرار زیاد در اجرای سناریوهای مختلف در قالب مانورهای مرتبط به سطحی از آمادگی رسیده باشیم که واکنش‌ها بصورت اتوماتیک و بدون تلف شدن زمان ارائه شود.

قیصربیگی در ادامه بر روان‌سازی امور در ستاد مدیریت بحران استان تاکید کرد و ادامه داد: همیشه پیچیده کردن امور در بروکراسی اداری باعث اتلاف وقت شده و این روند با روح قوانین در مدیریت بحران که در آن حفظ زمان یک اصل مهم و تعیین کننده است، منافات دارد.

وی اضافه کرد: حین بحران دستورات و تصمیمات لازم الاجرا بوده و از آنجا که اجرایی نشدن ماموریت‌ها احتمال خسارت جانی و مالی را افزایش می دهد، هرگونه کوتاهی و قصور در این رابطه پیگیری قانونی به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، در این نشست مقرر شد اعضای حاضر در جلسه پیشنهادات خود را برای تدوین دستورالعمل تشکیل تیم واکنش سریع در مدیریت بحران به دبیرخانه ستاد ارسال کنند./ایرنا

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.