تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱

استاندار ایلام: مسوولان با روحیه جهادی مطالبه گر خواسته های مردم باشند

استاندار ایلام: مسوولان با روحیه جهادی مطالبه گر خواسته های مردم باشند
ایلام - استاندار ایلام گفت: مسوولان استان باید با داشتن روحیه جهادی و انقلابی در دولت کنونی پاسخگوی مطالبات و ترمیم کننده اعتماد مردم باشند.

 

حسن بهرام نیا روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام اظهار داشت: مشکلات و وجود کارهای عقب مانده در استان باعث آسیب دیدن اعتماد مردم شده است که باید این شرایط موجود بهبود یابد.

وی افزود: افرادی که در دولت کنونی مسوولیت می پذیرند باید دارای روحیه جهادی و انقلابی بوده و از افراد توانمند و دلسوز و با تلاش بیشتر پیگیر مشکلات و خواسته های مردم باشند.

استاندار ایلام ادامه داد: هرچند شاید مسوولان در گرایش های سیاسی با هم اختلاف نظر و سلیقه داشته باشند اما همگان زیر پرچم نظام  مقدس جمهوری اسلامی خدمتگذار مردم هستند و جابجایی مدیران در دولت ها امری طبیعی است.

بهرام نیا توضیح داد: به طور مرسوم با شروع به کار هر دولت جدیدی، مسوولان همسو با آن دولت انتخاب و با مسوولان دولت قبلی جایگزین می شوند و امروز هم با تودیع و معارفه معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام این اتفاق عرفی رخ داد.

وی تاکید کرد: رویکرد و اهداف دولت فعلی با دولت قبل متفاوت است و مطالبه گری خواسته های مردم و شتاب بخشی به امور را در دستور کار خود دارد و مسوولان استان ایلام باید طبق منشور ابلاغی دولت عمل کنند تا رسیدگی به کارها و برنامه ها شتاب بیشتری بگیرد.

معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار ایلام هم گفت: مسوولیت ها یک امانت مهم و سنگین از جانب خداوند هستند و مسوولان باید در راستای عملکرد خود خداوند را ناظر و حاضر بر اعمال خود ببینند.

محمدسبحان حسنی افزود: اکنون که دشمن با استفاده از بستر فضای مجازی در حال تولید محتواهای مسموم علیه ایران اسلامی و با هدف مایوس کردن مردم است، ما نیز باید با رویکرد تهاجمی پاسخگوی دشمنان باشیم و تهدید را تبدیل به فرصت کنیم.

معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری ایلام هم گفت: استان ایلام با همدلی و وفاق بین مسوولان و مردم و در راس همه نماینده ولی فقیه در استان ایلام توانست رویدادهای بزرگی چون اربعین، انتخابات پرشور و همه گیری کرونا را مدیریت کند.

الیاس فتاحی یادآور شد: استان ایلام در سال جاری میزبان مهمان مهم کشوری از قوای سه گانه بود که این مهمانان ارشد بدون هیچ مشکل خاصی به استان سفر کردند و همچنین ایلام استان دوم در حضور حداکثری مردم در انتخابات و استان سوم در زمینه تامین امنیت انتخابات بود.

به گزارش ایرنا، در این آیین الیاس فتاحی جای خود را به محمدسبحان حسنی داد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.