تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳

فرمانده انتظامی ایلام: پنج تن مرغ زنده قاچاق در هلیلان کشف شد

فرمانده انتظامی ایلام: پنج تن مرغ زنده قاچاق در هلیلان کشف شد
ایلام -  فرمانده انتظامی ایلام از کشف پنج تن و ۸۷۹ کیلوگرم مرغ قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی در شهرستان هلیلان خبر داد.

 

سردار دلاور القاصی مهر روز سه شنبه اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی پل سیمره حین کنترل خودروهای عبوری ۲ دستگاه کامیونت ایسوزو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مقدار پنج تن و ۸۷۹ کیلو مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف به منظور توزیع در بازار تحویل مراجع ذیربط شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ماموران انتظامی هلیلان همچنین در عملیاتی دیگر یک دستگاه کامیون را متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۳۷۵ کیسه آرد قنادی ۴۰ کیلویی بدون مجوز کشف کردند.

القاصی مهر با اشاره به اینکه ارزش محموله های کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ارزش گذاری شده است ، تاکید کرد: در این زمینه خودروها روانه پارکینگ و راننده های آنها با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستبند پلیس ملکشاهی بر دستان سارقان به عنف

فرمانده انتظامی ملکشاهی از دستگیری ۲ سارق به عنف موتورسیکلت و اموال شخصی یکی از شهروندان خبر داد.

سرگرد بهزاد بسطامی اظهار داشت: در پی تماس تلفنی احدی از شهروندان با مرکز ۱۱۰ مبنی بر سرقت به عنف موتورسیکلت و اموال شخصی، بلافاصله سه گروه از ماموران پلیس امنیت عمومی، پلیس آگاهی و انتظامی بخش گچی شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی شهرستان پس از حضور در محل و انجام تحقیقات اولیه و همچنین بررسی مشخصات ظاهری اعلام شده سارقان از سوی مالباخته، ضمن فعال کردن شبکه منابع خبری و گستراندن چتر اطلاعاتی ، تحقیقات و بررسی میدانی خود را آغاز و در نهایت موفق به شناسایی ۲ سارق شدند.

فرمانده انتظامی ملکشاهی با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی این ۲ فرد سارق را در مخفیگاهشان دستگیر کردند، ادامه داد: متهمان در تحقیقات فنی و پلیسی به بزه انتسابی خود معترف و پس از تشکیل پروند تحویل مقام قضایی شدند/ایرنا

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.