تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶

پیام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام  به مناسبت حماسه ماندگار و مردمی ۹ دی ماه

پیام مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام  به مناسبت حماسه ماندگار و مردمی ۹ دی ماه
نگاه اقتصاد - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام  در پیامی به مناسبت 9 دی ماه “روز بصیرت و میثاق امت با ولایت” پیامی صادر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام،  در پیام دکتر نوراله تیموری  به مناسبت حماسه ۹ دی آمده است: نهم دی ماه سالروز حماسه مردان، زنان و جوانان با بصیرتی است که در حفظ و حراست از گوهر بی بدیل انقلاب اسلامی و دستاوردهای جهانشمول آن تصویری عزتمند و با اقتدار از صیانت و پاسداری از منافع ملی و ارزش های دینی و اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

راهپیمایی نهم دی ماه نماد عزت طلبی، استقلال و شکوه ملتی است که در حفظ دستاوردها و آرمان‌های والای اسلام و انقلاب همت گماردند و با حضور به موقع در صحنه باعث یاس و ناامیدی دشمنان شدند.

پیام ۹ دی به استکبار جهانی این بود که مردم ایران، دلداده انقلاب و ولی امر خود هستند و به بیگانگان اجازه دخالت در امور داخلی ایران اسلامی را نمی دهند. بصیرت فزاینده مردم در ۹ دی، روزی تاریخی را برای انقلاب اسلامی رقم زد که تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود.

ما کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، در سال روز این حماسه مردمی همصدا با دیگر اقشار مردم شهید پرور ایران اسلامی، فریاد تنفر و انزجار خود را از هنجار شکنان رساتر از همیشه اعلام می داریم.

ما کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در سال روز این حماسه ماندگار در کنار ملت آزاده و سرافراز ایران اسلامی بار دیگر با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا تجدید بیعت می نماییم.

اینجانب ضمن گرامیداشت این حماسه عظیم، این روز را به همه مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی تبریک عرض نموده، توفیقات روز افزون ملت ایران را در سایه عنایات امام عصر (عج) و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری از خداوند سبحان خواستارم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.