تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۷:۳۷

فرماندار ویژه دهلران: مسوولان برای حل مشکلات مردم در میدان عمل پای کار هستند

فرماندار ویژه دهلران: مسوولان برای حل مشکلات مردم در میدان عمل پای کار هستند
ایلام - معاون استاندار ایلام و فرماندار ویژه دهلران گفت: همه مسوولان برای گره گشایی از مشکلات مردم و توسعه شهرستان در میدان عمل پای کار هستند.

 

لطیف صادقی شامگاه پنجشنبه در دیدار با اعضای ستادهای دکتر رئیسی در شهرستان دهلران افزود: اهل پشت میز نشینی نیستم و در میدان عمل و میان مردم حضور خواهم یافت و با سعه صدر مسایل و مشکلات شهرستان را پیگیری خواهم کرد البته در این مسیر به کمک و همراهی همه مردم شهرستان و بویژه اعضای ستاد نیازمندم.

وی به ظرفیت های دهلران به لحاظ منابع خدادادی و نیروی انسانی اشاره کرد و یادآور شد: باید این ظرفیت ها رادر راستای بهره وری بیشتر بالفعل کرد و برای توسعه شهرستان و استفاده از این ظرفیت ها برنامه داریم.

فرماندار ویژه دهلران توسعه فضاهای سبز، سامان دادن به مجتمع تفریحی آبگرم و توجه به مبلمان شهری را یادآور شد و افزود: با روی کار آمدن دولت خدمتگزار دکتر رئیسی و پیگیری های استاندار، نماینده مجلس و پای کار آمدن سرمایه گذار و همکاری بانک عامل و از طرفی پیگیری های دستگاه قضا امیدواریم روند تکمیل پروژه کارخانه سیمان دهلران بعد از سالها رکود سرعت بگیرد و برای این کار تلاش مضاعف خواهیم کرد.

معاون استاندار ایلام و فرماندار ویژه دهلران با بیان اینکه کار جهادی، خدمت صادقانه و پیشبرد اهداف دولت دکتر رئیسی در سرلوحه کار است، افزود: ماموریت ما خدمت به مردم است و نگاه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برای توسعه شهرستان با برنامه ریزی دنبال می شود.

صادقی تاکید کرد: از ابتدای تاریخ شروع عملیات فتح المبین در فروردین ماه تا روز دهم را می توان به نام دهه دهلران نامگذاری و در این مدت ظرفیت های دهلران در حوزه های مختلف نفت و گاز،آب و خاک و کشاورزی و همچنین مسایل فرهنگی و هنری، اجتماعی، ورزشی، تفریحی و توریستی با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و صدا وسیما به استان و کشور معرفی کرد.

وی از اعضای ستاد دکتر رئیسی در شهرستان که با تلاش و همت مضاعف برای روی کار آمدن دولت انقلابی و جهادی همت کرده اند، قدردانی و تشکر کرد.

در این نشست مسئولان ستادها و عضو ستادهای دکتر رئیسی در دهلران هم خواستار برگشت اعتماد به مردم، توجه به راه های شهرستان، بکارگیری نیروهای بومی در شرکت ها، استفاده از ظرفیت نیروهای انقلابی در پست های مدیریتی، استفاده از ظرفیت جوانان و بویژه بانوان در مدیریت شهرستان، سهم مدیریت شهرستان در استان،خرید شرکت های فعال منطقه از شهرستان، مدیریت قوی و جهادی، حمایت از زنان بی سرپرست و سرپرست خانوار از طریق نهادهای حمایتی و تسهیلات کم بهره، احداث پارک بانوان، استفاده از ۲۲۰ کیلومتر مرز شهرستان با عراق و راه اندازی بازارچه مرزی چیلات ،توجه به معادن و ظرفیت گردشگری شهرستان، تامین اعتبار برای سد میمه و از سر گیری عملیات اجرایی آن، رفع مشکلات آبگرم و مجتمع تفریحی آن، توجه به عمران شهری و مبلمان شهری، جوان محوری، تسریع در روند عملیات اجرایی پروژه های شهرستان، جلوگیری از واگذاری اراضی ایثارگران به نیروهای غیربومی، توجه به همه اقوام و احزاب در شهرستان، توجه به مسایل فرهنگی، استفاده از مسئولیت اجتماعی شرکت ها برای شهرستان، توجه به جاده چمسرخ، نظارت بر بازار، تعامل و حضور در میان مردم، نگاه توام با عدالت در سطح شهرستان و ارائه برنامه چهارساله برای توسعه شهرستان شدند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.