تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

پیام تبریک مدیر عامل شرکت آبفا استان ایلام به مناسبت سالروز تاسیس شرکت های آب و فاضلاب

پیام تبریک مدیر عامل شرکت آبفا استان ایلام به مناسبت سالروز تاسیس شرکت های آب و فاضلاب
نگاه اقتصاد

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در پیامی به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس شرکت آب و فاضلاب، این روز را به همکاران زحمتکش عرصه تامین و توزیع آب شهرها و روستاهای این استان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ، در متن پیام دکتر نوراله تیموری آمده است: سالروز تشکیل شرکت آب و فاضلاب فرصت مغتنمی برای پاسداشت خدمات ارزنده، متعهدانه، و مسئولانه همکاران عزیز شرکت آب و فاضلاب استان است.

بی شک تمامی تلاش پرسنل شرکت، تقویت و تحکیم زیر ساختها، بهبود عملکرد و برداشتن گام های بلند جهت احیای اهداف و دستیابی به جایگاه تعریف شده شرکت که همان تامین و توزیع آب سالم و بهداشتی و جمع آوری، انتقال، و تصفیه فاضلاب است، می باشد.

با یکپارچه سازی دو شرکت آبفای شهری و روستایی این وظیفه خطیر دو چندان شده، و اقدامی جهادی صورت گرفته است  هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹درصد جمعیت روستایی تحت پوشش آب هستند.

چشم انداز ما برای آینده شرکت، در حوزه آب؛ تحت پوشش قرار دادن تمامی روستاهای استان است در چند سال گذشته تعداد ۱۲۵ روستا در استان ایلام با تانکر آبرسانی شده که با تلاش شبانه روزی پرسنل آبفا و همراهی دیگر مسئولین استان که اکنون به ۲۲ روستا رسیده و در سال های آینده به صفر خواهد رسید.

و در حوزه فاضلاب بیش از  ۶۰ درصد از جمعیت شهری استان تحت پوشش خدمات بخش فاضلاب هستند که این میزان ازمتوسط کشوری بالاتر است.

اینجانب سالروز تصویب قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب را محضر همکاران و دست اندرکاران این صنعت و مردم شریف استان ایلام تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سعادت، کامیابی و سلامت همکاران گرامی را در سایه توجهات حضرت حق مسئلت دارم، و امیدوارم در پناه خداوند متعال و با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری در رسیدن به اهداف عالیه نظام و خدمت به هم استانی های محترم بیش از پیش کامروا باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.