تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

معاون استاندار ایلام:

مردم برای پایداری وضعیت کرونا دز سوم واکسن را تزریق کنند

مردم برای پایداری وضعیت کرونا دز سوم واکسن را تزریق کنند
ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: برای پایداری وضعیت کرونا در استان مردم باید دز سوم واکسن را تزریق کنند تا ایمنی جامعه همچنان بالا بماند.

 

جهانگیر رستمزاد روز چهارشنبه در نشست قرارگاه استانی کرونا اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی باید همچنان جدی گرفته شود و مردم با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی خطر کرونا و سویه جدید امیکرون را جدی بگیرند.

وی تاکید کرد: نباید اجازه داد با ساده انگاری و سهل انگاری این وضعیت پایدار بهم بریزد و مجدد شاهد پیک بدی بیماری و افزایش آمار مرگ و میر و بستری ها باشیم.

معاون استاندار ایلام از رسانه های استان و مجموعه ارشاد اسلامی خواست همچنان در راستای آگاهی بخشی به مردم در خصوص سویه جدید و تلاش برای ترغیب مردم به تزریق دز سوم واکسن کرونا فعالیت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: فعالیت قرارگاه عملیاتی کرونا در استان به صورت میدانی و عملیاتی و به کوچکترین جزئیات و مصوبات رسیدگی می کند.

رستمزاد اظهار داشت: جای شکرگزاری دارد که اکنون وضعیت شیوع کرونا در استان پایدار است و در چند روز اخیر فوتی در استان نداشته ایم اما نباید با سهل انگاری و ساده انگاری این شرایط بهم بریزد.

وی افزود: امروز آمار کرونا در استان ۲۶ نفر مثبت بوده که امیدواریم افزایش پیدا نکند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: بحث قرنطینه مرز باید به درستی اجرایی شود و فرمانداری مهران پیگیر امور در این زمینه باشد.

رستمزاد اضافه کرد: واکسیناسیون عمومی باید تداوم داشته  و رسانه ها پای کار باشند و پویش ها همچنان در فضای مجازی برای تداوم شرایط ادامه داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.