تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

فرمانده سپاه استان ایلام:

قاسم سلیمانی یک شخصیت مکتب ساز بین المللی است

قاسم سلیمانی یک شخصیت مکتب ساز بین المللی است
ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: شخصیت ها و فرماندهان بزرگی در دنیا و حتی کشور ما زیسته اند اما هر شخصیتی مکتب دار نمی شود، در حالیکه شهید سلیمانی خالق یک مکتب ماندگار و مسیر روشن در جهان شد.

 

سردار جمال شاکرمی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: انتظار از رسانه ها، نویسندگان و هنرمندان این است که ابعاد و وجوه مختلف شخصیتی این فرد را برای جامعه جهانی، نسل کنونی و آیندگان تشریح کنند.

وی افزود: هدف و تلاش شبانه روزی بنگاه های خبرپراکنی دشمن تخریب و ایجاد ذهنیت منفی مردم به ویژه قشر جوان و نوجوان نسبت به شهید سلیمانی و دستاوردهای ایشان در جبهه مقاومت است در حالیکه مردم قدرشناس ایران ثابت کرده اند شهید سلیمانی در قلب آنها جای دارد و جایگاه حاج قاسم در بین مردم تیرهای توطئه دشمنان را خنثی ساخت.

شاکرمی یادآور شد: شهید سلیمانی سرباز وطن و پیشمرگ و دلسوز واقعی مردم بود و اگر اشرار یا ضد انقلاب در هر گوشه ای برای مردم ایجاد مزاحمت می کردند، حاج قاسم در سریع ترین زمان ممکن آنجا حضور پیدا می کرد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک سرباز خستگی ناپذیر فدایی بود که مردم داری و رعایت حال افراد در سرلوحه کارش بود، ادامه داد: حاج قاسم همانند خورشید یک شخصیت عالمتاب و شناخته شده است که خود و عملکردش قابل پوشاندن یا انکار نیست.

شاکرمی تاکید کرد: دشمنان با وجود آنکه کار و هدفشان در قبال جمهوری اسلامی و سپهبد سلیمانی مشخص است نیز از او به نیکی و مردانگی یاد کرده اند و آن دشمنانی که در میدان رزم مقابل ایشان صف آرایی و مبارزه کردند به مردانگی، شجاعت، درایت و زیرکی این شخص کاربلد اذعان دارند و معترفند و او را به نیکی می ستایند.

وی اضافه کرد: این شخصیت یک فرد کاملا مردمی بود و حرکت و منش وی همان تداوم و ادامه مسیر سیدالشهدا (ع) و نهضت عاشورا بود و حتی ایرانیان مقیم کشورهای خارجی در ایام حزن و اندوه سالگرد شهادت این سردار رشید اسلام پرچم های عزا بر سردر منازل خود برفراشتند و مجالس سوگواری برپا کردند و کشورهای مسلمان نیز همپای مردم کشور ما در سالروز شهادت سردار سلیمانی و ابوالمهدی مهندس و همراهانشان اقامه عزا کردند تا به جهانیان ثابت کنند قاسم سلیمانی فراموش شدنی نیست.

به گزارش ایرنا، ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ پهپادهای رژیم تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد ماشین حامل سردار سلیمانی را به دستور ترامپ رییس جمهور آمریکا مورد هدف قرار دادند.

در این حادثه تلخ تروریستی سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، شهیدان سردار سرتیپ پاسدار حسین پورجعفری (جعفری نیا)، سرهنگ پاسدار شهرود مظفری نیا، سرگرد پاسدار هادی طارمی و سروان پاسدار وحید زمانی نیا همراهان ایرانی سردار و جمال جعفر محمد علی آل إبراهیم مشهور به ابومهدی المهندس جانشین فرمانده حشد شعبی عراق، سامر عبدالله، داماد شهید عماد مغنیه، محمد رضا جابری، مسوول تشریفات الحشد الشعبی، حسن عبدالهادی، محمد الشیبانی، حیدر علی و محمدرضا کاظم از نیروهای حشدالشعبی عراق مبارزان و مدافعان حرم و محور مقاومت به شهادت رسیدند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.