تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱

فعالیت ۳۵۰ نیروی شهرداری ایلام برای پاکسازی معابر از برف

فعالیت ۳۵۰ نیروی شهرداری ایلام برای پاکسازی معابر از برف
ایلام - سرپرست شهرداری ایلام گفت: بین ۳۵۰ تا ۳۷۰ نفر از نیروهای شهرداری ایلام در قالب سه تیم در گروه های مختلف عملیات پاکسازی معابر عمومی داخل شهر از برف و یخ را انجام می دهند.

 

خالق منصوری شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این تیم ها از شب گذشته تا پایان یخبندان در حالت آماده باش هستند و اقدام به پاکسازی معابر عمومی می کنند.

وی افزود: شهرداری از قبل مقادیر زیادی نمک، ماسه و شن را دپو کرده که از این ذخیره برای پاکسازی معابر عمومی از برف و یخ استفاده می کنند.

منصوری ادامه داد: تیم های پاکسازی معابر عمومی از بامداد شب گذشته کار خود را آغاز کردند و این عملیات کماکان ادامه دارد و در حال حاضر نیز در حال نمک و شن پاشی در معابر عمومی هستند.

وی اضافه کرد: از صاحبان خودروها تقاضا می شود وسایل نقلیه خود را در پیاده روها پارک نکنند چرا که وجود خودروها باعث بروز مشکل و مانع در روند شن و نمک پاشی محل پارک خودروها می شود و همچنین سرمای هوا برای بدنه ماشین نیز مخرب است و همچنین از تردد غیر ضروری در داخل شهر خودداری کنند تا روند لایروبی و پاکسازی شهر تسریع یابد.

وی ضمن تقدیر از همکاری مردم و کسبه در پاکسازی خودجوش محل سکونت یا فعالیت از برف، از آنها خواست در صورت بروز مشکل با سامانه بیسیم ۳۳۳۳۷۵۰۳ تماس بگیرند.

منصوری از شهروندان خواست با نیروهای شهرداری همکاری لازم برای تسریع در روتد عملیات شن و نمک پاشی، لایروبی و جمع آوری برف و یخ به منظور بازگشایی معابر عمومی داشته باشند.

امروز و در پی بارش برف، سرمای هوا، یخبندان و لغزندگی معابر عمومی نوبت صبح و ظهر مهدهای کودک و تمام مراکز آموزشی تعطیل و شروع به کار ادارات هم با ۲ ساعت تاخیر انجام شد.

بنا بر پیش بینی هواشناسی سامانه بارشی فردا به تدریج از استان خارج خواهد شد ولی دمای هوا بین هفت تا ۱۰ درجه زیر صفر تا روز شنبه کاهش خواهد داشت و روز پنجشنبه نیز سامانه بارشی یک روزه در استان فعال خواهد بود.

فردا نیز طبق مصوبه ستاد بحران استان و کمیته پیشگیری فعالیت های آموزشی و اداری برخی نقاط استان با ۲ ساعت تاخیر انجام می پذیرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.