تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹

شعبه صرافی بانک ملی در ایلام افتتاح شد

شعبه صرافی بانک ملی در ایلام افتتاح شد
ایلام - شعبه صرافی بانک ملی در استان ایلام در مراسمی همزمان با نیمه شعبان با حضور جمعی از مسئولان اقتصادی و اجرایی این استان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، ۱۰ شعبه صرافی بانک ملی همزمان با نیمه شعبان در ۱۰ استان کشور از جمله استان ایلام به طور همزمان افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، شعبه های صرافی بانک ملی در استان های اصفهان، بوشهر، ایلام، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، یزد، خراسان رضوی، کردستان و فارس به طور همزمان در آیین های جداگانه ای افتتاح شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در این مراسم، اظهار کرد: خوشبختانه امروز به میمنت میلاد خجسته حضرت ولی عصر(عج) بانک ملی یک اقدام شایسته و ماندگاری در ۱۰ استان کشور انجام داد است.

“شهریار عباسی” یادآور شد: تاسیس شعبه صرافی بانک ملی در استان هایی که فاقد صرافی بودند، یکی از ضرورت های مبادلات تجاری و مسافری به ویژه در استان های مرزی است.

وی افزود: افتتاح این صرافی یک اقدام ماندگار و ارزشمند و فاخری برای بانک ملی در استان ایلام است و که زمینه ساز ارائه خدمات ارزنده و ارزشمند در راستای مبادلات تجاری در قالب تامین ارز صنایع، ارز مسافرتی، ارز تجاری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: افتتاح این شعبه ارزی، در حوزه توسعه اقتصادی استان و همچنین در راستای تسهیل کار زوار اربعین با توجه به گرانیگاه و در حقیقت خادم زوار اربعین حسینی بودن این استان، در تامین ارز مورد نیاز مسافران و زوار نقش مهمی دارد.

این مراسم، با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام،مدیرکل دارایی استان، مدیرعامل بانک ملی استان و رئیس شورای هماهنگی بانک های استان و برخی مدیران و معاونین دستگاه‌های اقتصادی استان برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.