تاریخ انتشار : جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۷:۳۹

هلال احمر ایلام یک هزار و ۷۰۰ مسافر حادثه دیده در برف را نجات داد

هلال احمر ایلام یک هزار و ۷۰۰ مسافر حادثه دیده در برف را نجات داد
ایلام _ مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: نجاتگران این جمعیت امروز پس از اعزام به مناطق برفگیر با رهاسازی خودروهای گرفتار در برف بیش از یک هزار و ۷۰۰ مسافر حادثه دیده را نحات دادند.

 

علی اصغر علی اکبری شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ما افزود: امدادگران و نجاتگران این جمعیت از صبح امروز و با آغاز بارش برف، تاکنون ۴۸۶ خودرو گرفتار در برف محورهای ارتباطی این استان را رهاسازی کرده اند.

وی ادامه داد: نجاتگران این جمعیت پس از اعزام به مناطق برفگیر با رهاسازی این تعداد خودرو گرفتار در برف به بیش از یک هزار و ۷۰۰ مسافر حادثه دیده امدادرسانی کردند.

مدیرعامل هلال احمر ایلام اضافه کرد: خدمت رسانی نیروهای هلال احمر به خودروهای گرفتار شده در محورهای برف گیر استان همچنان ادامه دارد.

علی اکبری گفت: در پی بارش برف در استان از صبح امروز تاکنون ۲۵ تیم امدادی هلال احمر در محورهای ایلام به چوار، چوار به ایوان، ایوان به اسلام آباد گردنه قلاجه، ایلام به چرداول، ایلام به تنگه ارغوان، ایلام به دره شهر محدوده مله پنجاب و پاکل، ملکشاهی به ایلام، ملکشاهی به میمه، ملکشاهی به مهران، دهلران به میمه، سیروان به ایلام، چرداول به چهارمله و آبدانان به دره شهر گردنه کبیرکوه مستقر شده و خدمات امدادی را به حادثه دیدگان ارائه کرده اند.

وی بیان کرد: نیروهای عملیاتی این جمعیت در قالب ۲۵ تیم از صبح امروز در محورهای برف گرفته استان مستقر و به حادثه دیدگان امداد رسانی می کنند.

وی از کمک امدادگران و نجاتگران هلال احمر به ۴ خانوار روستایی گرفتار در برف در مناطق روستایی شهرستان ملکشاهی خبر داد و گفت: علاوه بر امدادرسانی به این خانواده، اقلام امدادی شامل پتو، موکت و نایلون پوششی بین آنها توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: امروز همچنین یک زن باردار توسط امدادگران و نجاتگران این جمعیت از برف و کولاک در روستای سرتنگ شهرستان ایوان نجات و به مرکز درمانی منتقل شد.

وی ادامه داد: همچنین یک نفر که بر اثر تصادف دو خودروی پژو و پراید در مسیر سه راهی کارزان مصدوم شده بود توسط نجاتگران هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شد.

وی افزود: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

به‌گزارش ایرنا، بارش برف از صبح امروز موجب اخلال در تردد خودروها و رفت و آمد مردم شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.