تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

توسعه استان کار اجرایی وجهادی با مشارکت مردم را می طلبد

توسعه استان کار اجرایی وجهادی با مشارکت مردم را می طلبد
نگاه اقتصاد - دبیر جمعیت گفتمان گام دوم انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: اتّصال جامعه و دولت به اعتماد مردم به مسئولان و مشارکت آنها بستگی داشته و موجب توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خواهد شد.

 

وی افزود: بی اعتمادی بزرگترین معضل اصلی در جامعه نسبت به مسئولان است که تبعات مختلفی را برای آن جامعه و مردم در پی  خواهد داشت، با این وجود معیشت در رتبه دوم مهمترین معضل جامعه قرار میگیرد وراه حل این مسئله استفاده از افراد و مدیران انقلابی متخصص و شایسته در حوزه های مدیریتی استان است، جوانانی خوش فکر،ایده پردازو با نگرشی تحول گرا که قطعآ اثرگذار خواهند بود.

 

نوری نژاد افزود: استان رتبه های اول بیکاری، تورم و غیره را در کشور دارد که در سال‌های گذشته بی‌انگیزگی، فقر، بیکاری، عدم امید به آینده، کاهش ازدواج و افزایش طلاق را در استان درپی داشته است.

 

بنابراین جهت کاهش این مشکلات کار اجرایی و جهادی با مشارکت آحاد مردم به خصوص جوانان و متخصصان به معنای واقعی نیاز است،ازاینرو روند توسعه استان در وضعیت کنونی مطلوب نبوده و قابل قبول نیست.

 

لذااستاندار محترم با تمرکز بر کار اجرایی وفعالیت مدیران این روند را در دولت مردمی وانقلابی به روندی مثبت تغییر دهند.

 

هماهنگی دستگاه های اجرایی در بخش اقتصادی که نیروی محرک معیشت و اشتغال است ضرورتی لازم‌ است که فقط با کاری اجرایی و میدانی محقق خواهد شد تا اقدامی صرفا جلسه ای در محیط یا اتاق کار و…

 

با این اوصاف زمان برای گزارش عملکرد مدیران کم و زود گذر است ومردم منتظر تغییر و تحول اساسی در استان هستندو مدیریت میز را نمی پسندند.

 

دبیرجمعیت گفتمان گام دوم  انقلاب اسلامی استان ایلام درپایان بیان نمود: ساختار جمعیت گام دوم انقلاب در استان به بیش از ۱۱ هزار نفر عضو رسیده که بزرگترین تشکل سیاسی  به شمار می رود و طبق برنامه منابع انسانی و حمایت از جوانان در این تشکل برنامه داریم تا تعداد اعضای خود با ساماندهی در زمینه ها و کارگروه های مختلف به بیش از ۲۵ هزار نفر تا تابستان ۱۴۰۱ در استان برسانیم.

 

نگاه به درون استان و از سویی تاثیرگذاری بر مرکز، جهت توسعه، در راستای کمک به مدیریت استان در دستور کار این جمعیت قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.