تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

مدیرکل راه شهرسازی ایلام:

۲۲ میلیارد ریال برای زیرساخت های مسکن مهر موسیان هزینه می شود

۲۲ میلیارد ریال برای زیرساخت های مسکن مهر موسیان هزینه می شود
ایلام - مدیرکل راه شهرسازی ایلام گفت: ۲۲ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیرساخت های مسکن مهر موسیان در شهرستان دهلران هزینه می شود.

 

عبدالله بهادری روز شنبه در حاشیه بازدید از پروژه مسکن مهر دهلران به همراه معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران اظهار داشت: مسکن مهر شهر موسیان در زمینی به گستره پنج هکتار با ۲۷۸ واحد احداث شده است.

وی افزود: بدلیل عدم تکمیل زیرساخت ها مردم مشکلاتی داشتند که با پیگیری های فرماندار ویژه دهلران و انعکاس مشکلات به وزارت راه و شهرسازی مقرری شد تفاهم نامه ای بین راه و شهرسازی و شهرداری موسیان برای رفع این مشکلات منعقد شود.

مدیرکل راه شهرسازی ایلام تاکید کرد: در فاز اول ۲۲ میلیارد ریال برای جدول کشی به منظور هدایت آب های سطحی و بیس ریزی و آسفالت آن تفاهم شده است.

بهادری از آغاز عملیات اجرایی این پروژه خبر داد و یادآور شد: جدول کشی آن با ۵۰ درصد در حال اجراست.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود با اقداماتی که شهرداری موسیان در دست انجام دارد در موعد مقرر این پروژه ها آماده بهره برداری شود.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام به الحاق ۱۰ هکتار زمین با کاربری اداری، رفاهی و مسکونی در شهر موسیان هم اشاره و افزود: اقدامات اولیه انجام و در شورای عالی معماری و شهرسازی مصوب و با تکمیل مستندات مکاتبات لازم برای مجوز جهت واگذاری به پتروشیمی انجام می شود.

بهادری گفت: رونق در شهر مرزی موسیان با اجرای آن ایجاد و فضاهای عمومی مورد نیاز از جمله نانوایی تعبیه می شود، راه و شهرسازی آمادگی دارد زمین در اختیار افرادی که پروانه موضوعات تخصصی و حرفه ی دارند قرار دهد.

میدان کمربندی دهلران اصلاح هندسی می شوند

وی در خصوص اصلاح هندسی میادین کمربندی شهر دهلران هم گفت: این میدان ها توسط شهرداری در محل تقاطع ورودی و خروجی شهر دهلران با کمربندی تلاقی دارد که اشکالاتی بر طرح هندسی آن وارد است.

بهادری تاکید کرد: با توجه به بازدید از آن و درخواست فرماندار ویژه دهلران و بررسی فنی مقرر شد پیمانکار در پروژه چهاربانده ۱۲ کیلومتر اول دهلران به سمت اندیمشک نقشه اصلاحیه به پیمانکار ابلاغ و با طرح فنی و هندسی  عملیات اجرایی آن در جهت رفع ایران آن عملیاتی شود.

فرماندار ویژه دهلران هم بر ضرورت اصلاح هندسی این میادین تاکید کرد.

لطیف صادقی گفت: به همین منظور با توجه به بازدیدهای بعمل آمده و بررسی های کارشناسی اصلاح هندسی آنها در دستور کار قرار گرفت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.