تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰

تشکیل جلسه کمیته کیفیت محصولات وخدمات مخابرات منطقه ایلام

تشکیل جلسه کمیته کیفیت محصولات وخدمات مخابرات منطقه ایلام
نگاه اقتصاد - کمیته کیفیت محصولات وخدمات مخابرات منطقه ایلام تشکیل جلسه داد.

 

به گزارش روابط عمومی، این جلسه  صبح امروز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ با حضورمدیرمخابرات منطقه،مدیران شبکه وتجاری وسایرکارشناسان فنی درمحل سالن جلسات مخابرات منطقه ایلام تشکیل شد.

مدیرمخابرات منطقه ایلام درابتدای جلسه ضمن تبریک به همکاران به خاطر کسب رتبه دوم ارزیابی کیفیت محصولات وخدمات درسه ماهه سوم سال اززحمات کلیه کارکنان قدردانی کرد وگفت امیدواریم باتلاش همکاران این موفقیت ها تدوام پیدا کند.

وی گفت هدف از تشکیل این جلسه، بررسی کیفیت محصولات و خدمات از ابعاد مختلف در راستای حفظ و جذب مشتریان است.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش، وضعیت  کیفیت محصولات و خدمات امور مشتریان منطقه مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص ارتقاء کیفیت خدمات تلفن ثابت ودیتاو نحوه اطلاع رسانی خدمات مشترکین و ارائه راهکارهای عملی به منظور جذب مشتری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی با بیان این که کنترل کیفیت منجر به افزایش کیفیت محصولات و برآورده ساختن نیازهای مشتریان می‌شود، تاکید کرد: این امر موجب جلب اعتماد آن ها نسبت به شرکت و اثبات حسن نیت شرکت می شود.

در پایان این جلسه که با دستور بررسی فرآیندهای رفع سامانه تیکتینگ همراه بود شاخص های ارتقاء و بهبود پاسخگویی و رفع مشکلات تماس گیرندگان بررسی و راهکارهای مناسب ارائه شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.