تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

سرپرست فرمانداری: ۱۸ پروژه عمرانی ایلام دهه فجر افتتاح می‌شود

سرپرست فرمانداری: ۱۸ پروژه عمرانی ایلام دهه فجر افتتاح می‌شود
ایلام- سرپرست فرمانداری ایلام گفت: همزمان با ایام دهه فجر ۱۸ پروژه عمران شهری و روستایی در این شهرستان با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شوند.

 

عبدالصاحب نادری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما  اظهار داشت: این پروژه ها در بخش های آب روستایی، برق و حوزه گردشگری است.

وی، افتتاح سالن ورزشی روستای هفت چشمه، آبرسانی به روستای قجر و اصلاح شبکه توزیع چندین روستای شهرستان را از جمله پروژه های افتتاحی با اشتغالزایی بیش از ۵۰ نفر در ایام مبارک دهه فجر عنوان کرد.

سرپرست فرمانداری ایلام، دهه مبارک فجر را فرصتی بی نظیر برای تبدیل تهدیدها به فرصت ها و بیان دستاوردهای نظام دانست و بر بهره‌گیری از تمام ظرفیت در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه کمیته های گرامیداشت این ایام در سطح شهرستان تاکید کرد.

نادری تاکید کرد: ایران اسلامی در طول سال های بعد از انقلاب تاکنون فراز و نشیب ها و دستاوردهای زیادی داشته است، در طول این سال ها دشمنان نظام از تمام توان خود برای نفی این دستاوردها استفاده کردند.

وی اضافه کرد: این ایام فرصتی برای بازآفرینی انقلاب اسلامی به دست مردم است و باید برنامه‌های وحدت آفرین و انسجام بخش به منظور تبیین و ترویج ارزش‌ها و هدف‌های انقلاب اسلامی برگزار شود.

سرپرست فرمانداری ایلام، خواستار هماهنگی و همراهی تمامی نهادها، دستگاه ها و تشکل‌های مردمی با بکارگیری همه ظرفیت‌های موجود در برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهرستان شد و از همه دستگاه های اجرایی و نهادهای مردمی ایلام خواست تا با هم افزایی و نوآوری در اجرای برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال مشارکت فعال داشته باشند.

شهرستان ایلام با مرکزیت ایلام ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.