تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

رئیس بهداشت صنعتی خبرداد:

استقبال مناسب کارکنان پتروشیمی ایلام از اهدای خون

استقبال مناسب کارکنان پتروشیمی ایلام از اهدای خون
نگاه اقتصاد - مهدی حاجی‌زاده رئیس بهداشت صنعتی شرکت پتروشیمی ایلام از استقبال کارکنان این مجتمع از برنامه عمومی اهدای خون خبر داد و گفت :این برنامه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر اجرا شد.

 

وی با بیان اینکه بهداشت صنعتی مجتمع در راستای مشارکت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی و نیاز مبرم مراکز درمانی و بیمارستانی استان به انواع گروه‌های خونی اقدام به انتشار این فراخوان عمومی نموده است افزود:پس از هماهنگی‌های لازم با انتقال خون استان ، تیم سیار این مرکز به پتروشیمی ایلام اعزام و فرآیند اهدای خون انجام شد.

حاجی‌زاده به کاهش ذخائر و فراورده‌های خونی به دلیل شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و ادامه داد:کارکنان نوع‌دوست شرکت پتروشیمی پس از ویزیت ،اقدامات اولیه و احراز شرایط اهدای خون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراسم انسان‌دوستانه مشارکت مسئولانه‌ای داشتند.

دادفر مسئول تیم سیار انتقال خون استان از استقبال مناسب کارکنان شرکت پتروشیمی ایلام از اهدای خون در این مجتمع تقدیر کرد و افزود:تیم‌های سیار انتقال خون استان پس از کاهش ذخایر خون استان به صورت سیار به شهرستان‌ها،مراکز، شرکت‌ها و ادارارت جهت دریافت خون کارکنان مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به نیاز مبرم مراکز درمانی به اهدای خون افزود:با درخواست مجتمع پتروشیمی ایلام تیم سیار اهدای خون به این شرکت اعزام شد.

دادفر از عموم شهروندان ایلامی برای پیوستن به پویش نذر سلامتی ‌و اهدای خون دعوت کرد.

این برنامه به همت واحد بهداشت صنعتی و روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام امروز دوشنبه یازدهم بهمن‌ماه اجرا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.