تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

امام جمعه ایلام:

منافع آمریکا با تفکر انقلاب اسلامی به خطر افتاده است

منافع آمریکا با تفکر انقلاب اسلامی به خطر افتاده است
ایلام - نمانیده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دشمنی آمریکا با ایران اسلامی به دلیل نظام اسلامی بوده چرا که امروز منافع آنان در منطقه و جهان با اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی به خطر افتاده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار روز سه شنبه در آیین زنگ انقلاب در مدرسه فرزانگان ایلام افزود: مقاومت و صبوری ملت ما امروز دشمنان را به ستوه آورده است و در برابر ملت ایران اظهار عجز و ناتوانی می کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ما پای شعار اول انقلاب خود ایستاده اند، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی دارای دو بال جمهوریت و اسلامیت است و به عنوان دموکراسی ترین کشور جهان است  که مردم با آرای خود، جمهوری اسلامی و قانون اساسی را تائید کرده و  نمایندگان مردم را در سطوح مختلف با رای خود انتخاب می کنند.

وی با با بیان اینکه مردم ما برای اجرای  قوانین الهی و اسلامی، انقلاب کردند، تاکید کرد: اگرچه در این مسیر مشکلاتی داریم اما این مشکلات گذرا است چراکه ملت ایران سخت ترین مشکلات را پشت سر گذاشته اند.

امام جمعه ایلام  اضافه کرد: نسلی که می خواهد امروز اسلام را جاری کند باید بنده خدا باشد نه بنده طاغوت، امروز یاران اسلامی از چنان اقتدار و عظمتی برخوردار است که  چنانچه دشمن قصد جنگ سخت با ملت ما داشته باشد باید در فاصله چند هزار کیلومتری از مرزهای ما قرار گیرد تا بتواند جان خود را نجات دهد.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: امروز ثبات نظام و انقلاب اسلامی روز به روز بیش از گذشته در دنیا نورافشانی می کند، انقلاب اسلامی در اروپا و آمریکا خیلی از مغزهای متفکر را به خود جذب کرده است و ما هم باید تلاش کنیم با ادامه دادن راه امام راحل و شهدا در راه توسعه و آبادانی کشور و نظام اسلامی سربلند باشیم.

وی تاکید کرد: : امروز ثبات نظام و انقلاب اسلامی روز به روز بیش از گذشته در دنیا نورافشانی می کند.

همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالروز ورود معمار بزرگ انقلاب اسلامی به ایران، رژه موتوری و خودرویی استقبال از تمثال امام راحل (ره) صبح روز سه شنبه از مسیر فرودگاه شهدای ایلام تا دبیرستان فرزانگان برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.