تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴

پیام تبریک مدیر مخابرات منطقه ایلام، به مناسبت دهه ی مبارک فجر

پیام تبریک مدیر مخابرات منطقه ایلام، به مناسبت دهه ی مبارک فجر
نگاه اقتصاد - مدیر مخابرات منطقه ایلام با صدور پیامی، آغاز دهه مبارک فجر و فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به همه همکاران تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی،متن پیام بدین شرح است:

انقلاب  سال ١٣۵٧، طلوع عصری زرین در سرگذشت مردمانی ست که باور کردند پیشرفت و سعادت جز با رهایی از بند استبداد، میسر نیست. مسیری که متولد شد و با درایت  بنیانگذار و رهبر عظیم الشانش انفجار نور لقب گرفت تا جهانیان بدانند که ظلمت هرگز پایدار نخواهد ماند، به خصوص در سرزمینی که مردمانش قلب‌هایی به زیبایی و روشنی الماس دارند.

ایام مبارک دهه فجر و روزهای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور اراده و عزم ملت ایران برای فرداهای بهتر و یکدلی و همراهی در جهت خواست عمومی و پایش و مراقبت دائمی از دستاوردهای آن است، بدون شک تداوم راه و مسلک شهدای گرانقدری چون سپهبد قاسم سلیمانی در گرو اتحاد و انسجام ملی و تقویت روحیه مقاومت و خودباوری در جامعه است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی؛ دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن را به مردم شریف ایران بویژه مردم دلاور و همیشه در صحنه و شهید پرور ایلام و همکاران ارجمندم تبریک عرض نموده و امیدوارم بتوانیم در سالروز پیروزی نور بر تاریکی، آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) را پاس داریم و با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همچنان در مسیر اهداف والای انقلاب گام برداریم.

 

حشمت اسدی

    
مدیرمخابرات منطقه ایلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.