تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰

فرماندار:

مقاوم سازی یک هزار و ۱۵۸ واحد مسکونی در هلیلان

مقاوم سازی یک هزار و ۱۵۸ واحد مسکونی در هلیلان
ایلام - فرماندار هلیلان گفت: یک هزار و ۱۵۸ واحد مسکونی این شهرستان تاکنون با همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مقام سازی شده است.

 

کوروش عیوضی روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام اظهار داشت: ۲ هزار و ۴۹۴ واحد مسکونی دیگر در این شهرستان نیازمند مقام سازی است که با اهتمام بنیاد مسکن انجام می شود.

وی با قدردانی از خدمات بنیاد مسکن در هلیلان افزود: با توجه به مسافت این شهرستان با مرکز استان خوشبختانه بنیاد مسکن همیشه در رفع محرومیت این شهرستان پیش قدم بوده که این مهم نشانگر روحیه جهادی مدیریت و کارکنان این اداره است.

فرماندار هلیلان ادامه داد: استقرار نمایندگی بنیاد مسکن بعنوان یکی از مطالبات مردم باید پیگیری شود و همچنین اعتبارات لازم برای روستاهای ظاهروند سفلی و ماهیزان علیا در دستور کار قرار گیرد.

پیگیری نقشه طرح هادی روستای پیامن وسطی و اجرای طرح هادی در روستاهای محروم وربر و کلاته از دیگر خواسته های فرماندار هلیلان از مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام در این دیدار بود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام نیز در این دیدار گزارش کاملی از اقدامات انجام گرفته توسط بنیاد مسکن در شهرستان ارائه کرد.

حبیب الله محبی گفت: عملیات اجرای طرح هادی روستای دارپروشه با اعتبار ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به زودی آغاز می شود.

وی ادامه داد: عملیات طرح هادی روستای پشت تنگ سفلی با اعتبار چهار میلیارد ریال و روستای گلدره با اعتبار پنج میلیارد در آینده نزدیک آغاز می شود.

به گفته وی همچنین عملیات ساختمان محرومان روستاهای بیشی و گاودول نیز به اتمام رسیده و روستای ورمله هم از توابع دهستان زردلان در مراحل پایانی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.