تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در ایلام

کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در ایلام
ایلام - فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در یکی از شهرستان های ایلام خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز پنجشنبه اظهار داشت: در پی اخبار و اطلاعات واصله و کنترل و رصد قاچاقچیان در محورهای مواصلاتی استان مبنی بر ورود کالای قاچاق ، خارجی و فاقد مدارک گمرکی ، شناسایی وارد و توزیع کنندگان این اقلام به صورت ویژه در دستور کار ، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در راستای مبارزه و مقابله با این پدیده شوم و در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز ، با هماهنگی مرجع قضایی ضمن توقیف یک دستگاه خودرو سبک مقادیر زیادی کالای خارجی و قاچاق و فاقد مجوز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ایلام ادامه داد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده برابر اعلام کارشناسان ، بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است و در این راستا متهم دستگیر شده به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی شد.‌

دستگیری عاملان تیراندازی در ملکشاهی

فرمانده انتظامی ملکشاهی از دستگیری سه عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرگرد بهزاد بسطامی اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یکی از محله های شهرستان ملکشاهی بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور میدانی ماموران و اقدامات اطلاعاتی لازم مشخص شد، چند نفر ناشناس جهت ایجاد رعب و وحشت و با توجه اختلاف قبلی با یکی از شهروندان، اقدام به تیراندازی و از محل متواری شده اند.

سرگرد بسطامی تصریح کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای عاملان تیراندازی شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی هر سه نفر را دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی دادند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.