تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵

استاندار ایلام:

مدیران پژوهش های نخبگان را در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ کنند

مدیران پژوهش های نخبگان را در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ کنند
ایلام - استاندار ایلام گفت: استفاده از داشته های علمی و پژوهش دانشگاهیان برای توسعه استان ایلام در تمامی حوزه ها ضروری است.

 

حسن بهرام نیا روز یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: تمامی دستگاه ها با هماهنگی و اهتمام برای توسعه هم جانبه استان تلاش کنند.

وی از راه اندازی کارگروه‌های شورای برنامه ریزی و توسعه استان با کمک نخبگان دانشگاهی خبر داد و افزود: در نشستی که با نخبگان و اساتید دانشگاهی استان برگزار کردیم، فرآیند ایجاد کارگروه های توسعه ای استان را آغاز کردیم.

استاندار ایلام ادامه داد: هدف از ایجاد کارگروه های شورای برنامه ریزی و توسعه استان تکمیل حلقه مشورتی برای توسعه استان با حضور نخبگان و صاحب نظران حوزه های مختلف است‌.

بهرام نیا در خصوص کارگروه های شورای برنامه ریزی و توسعه استان یادآور شد: این کارگروه‌ها در حوزه های مختلف امور زیربنایی، امور اقتصادی، اشتغال، سرمایه گذاری، اجتماعی و فرهنگی فعال می شود.

وی اضافه کرد: در این کارگروه‌ها که با حضور نخبگان و اساتید دانشگاهی استان شکل می گیرد، افراد در حوزه های تخصصی پیشنهادات خود را ارائه و آنها را در داخل شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح و پیشنهاداتی که قابلیت اجرا دارد ، مصوب می کنیم.

رییس شورای برنامه ریزی و توسعه ایلام از دبیر این شورا خواست: در مرحله اول کارگروه‌های چهارگانه اقتصادی، زیربنایی، اجتماعی و آموزش را به اعضای شورا و کارگروه ها ابلاغ کند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.