تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳

با حضور نماینده ایلام در مجلس؛ خط انتقال شهرک اسلامیه شهرستان سیروان کلنگ زنی شد

با حضور نماینده ایلام در مجلس؛ خط انتقال شهرک اسلامیه شهرستان سیروان کلنگ زنی شد
نگاه اقتصاد

 

همزمان با ایام مبارک فجر در آیینی با حضور علی اکبر بسطامی نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی،  معاون عمرانی استانداری، مدیر عامل آبفای استان و فرماندار شهرستان سیروان، پروژه  اجرای خط انتقال شهرک اسلامیه شهرستان سیروان با اعتبار۱۵ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا، مدیر عامل آبفای استان در این آیین با تأکید بر تداوم خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه خدمات انجام شده توسط دستگاه ها و ادارات به مردم می باشد و آبفا استان نیر در همین راستا ارتقاء سطح خدمات به لحاظ کمی و کیفی، زمینه رضایتمندی مشترکان را در دستور کار قرار دارد.

دکتر نوراله تیموری افزود: پروژه‌ مذکور به‌منظور بهبود و پایداری آبرسانی کلنگ زنی و شامل اجرای خط انتقال به طول ۵۲۰۰ متر و با اعتبار۱۵ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

وی  ادامه داد: با تکمیل این طرح، شهرک اسلامیه شهرستان سیروان، از نعمت آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام گفت: با توجه به اعتبارات مناسب شهرستان چرداول انتظار می رود با همراهی و مساعدت فرمانداری  محترم چالش ها و مشکلات حوزه تامین آب این شهرستان مرتفع شود.

در این مراسم علی اکبر بسطامی نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: خداوند بزرگ را شاکریم که توفیقی حاصل شد تا امروز در مراسم کلنگ زنی این پروژه شرکت داشته باشیم
نماینده ی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از شرکت آبفا استان ایلام : خواستار تداوم اجرای طرح های آبرسانی در شهر ها و روستاهای شهرستان شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.