تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸

امام جمعه و استاندار ایلام مردم را به راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند

امام جمعه و استاندار ایلام مردم را به راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند
ایلام _ نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام و استاندار ایلام در پیامی مشترک از آحاد مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان ایلام برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام مشترک حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار و حسن بهرام نیا به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ و َزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا [آیه ۸۱ سوره الإسراء]

به یقین یوم الله ۲۲ بهمن سال ۵۷ سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یادآور بزگترین معجزه قرن است.

انقلابی که با استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، استبداد شاهنشاهی و استکبار جهانی را در گسترده ایران اسلامی از بیخ و بن برکند و برای همیشه به زباله دان تاریخ سپرد.

این روز که مظهر اقتدار و عزم ملی و نمادی از وفاق، وحدت، همدلی و همراهی مردم است، یادآور آن پیر جماران است، امام عظیم الشانی که با انقلاب اسلامی، عزت، خودباوری و ایستادن روی پای خود را به همه ملت ها و آزادی خواهان جهان آموخت.

و اینک ضمن عرض تبریک چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و سلامت،به‌ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم و همراه با حضور حماسی مردم ولایتمدار، انقلابی و مؤمن استان همیشه در صحنه ایلام، وحدت و یکپارچگی خود را علیه نظام سلطه جهانی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن به نمایش خواهیم گذاشت و بار دیگر با آرمان‌های شهدا، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق می بندیم.

در پایان عزت، سربلندی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی به ویژه هم استانی های عزیز را از درگاه خداوند متعال خواستاریم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.