تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳

دستگیری اخلالگر اقتصادی فضای مجازی در دهلران

دستگیری اخلالگر اقتصادی فضای مجازی در دهلران
ایلام - فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری عامل اخلال اقتصادی در فضای مجازی خبر داد.

 

به‌ گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ منوچهر مکی گفت: در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا این شهرستان صفحه ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی (ارائه قیمت‌های غیر واقعی از منابع غیرمتعبر  و تحلیل‌های گمراه کننده در خصوص قیمت ارز، طلا، سکه و…) شناسایی و موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کارشناسان فنی پلیس فتا قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با هماهنگی و اخذ دستورات قضایی نسبت به شناسایی گرداننده صفحه اینستاگرام با حدود ۶۰۰ هزار دنبال کننده اقدام و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی فرد مورد نظر شناسایی و دستگیر شد.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: پس از انجام تحقیقات پلیس، متهم پس از رویارویی با ادله انکار ناپذیر به بزه ارتکابی معترف و انگیزه خود را درآمدزایی و تبلیغات عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران با اشاره به اینکه متهم جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد،تصریح کرد: شهروندان می توانند هرگونه خبر و یا گزارش مبنی بر فعالیت مخلان نظام اقتصادی را از طریق  تماس با شماره های ۰۸۴۳۳۷۲۳۶۰۰ -۰۸۴۲۱۸۳۲۱۲۷ یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  درخواست خود را ثبت کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.