تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

امام جمعه ایلام:

مشارکت خیران در رفع مشکلات نیازمندان نوعی جهاد اقتصادی است

مشارکت خیران در رفع مشکلات نیازمندان نوعی جهاد اقتصادی است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مشارکت خیران در رفع مشکلات قشر نیازمند در شرایط دشوار اقتصادی که بسیاری از خانواده ها برای تأمین معیشت خود در تنگنا هستند، نوعی جهاد اقتصادی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار روز دوشنبه در آیین اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به زوجهای مددجوی کمیته امداد استان ایلام اظهار داشت: کمک به تأمین جهیزیه زوج های نیازمند نه تنها مشارکت در رفع نیازهای ضروری این خانواده ها بلکه کمک به پایدارسازی زندگی و استحکام بنیاد خانواده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه ترویج ازدواج آسان افزود: تأمین جهیزیه برای زوج ها و برداشتن موانع اقتصادی از پیش پای آنان یکی از زمینه های مهم در زمینه ترویج ازدواج آسان است.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه کمیته امداد در زمینه خدمت به محرومان و نیازمندان برنامه های مهمی دارد، تاکید کرد: ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار و کمک به تأمین جهیزیه و ازدواج زوج های جوان در کنار خدماتی همچون مسکن و برنامه های فرهنگی از ماندگارترین خدمات این نهاد است.

محمد سبحان حسنی، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام نیز در این آیین با اشاره به ضرورت کمک به امر ازدواج در بین جوانان گفت: تأمین جهیزیه زوج ها اقدامی مهم در راستای پایدارسازی ازدواج و جلوگیری از کاهش جمعیت است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.