تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵

رفع تصرف سه هزار متر اراضی ملی در ملکشاهی

رفع تصرف سه هزار متر اراضی ملی در ملکشاهی
ایلام - فرمانده انتظامی استان ایلام از رفع تصرف سه هزار متر از اراضی ملی در شهرستان ملکشاهی به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز سه شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت اداره منابع طبیعی مبنی بر تصرف غیر قانونی سه هزار متر از اراضی ملی در منطقه “اما” توسط افرادی سود جو، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل تیم ویژه از ماموران انتظامی بخش گچی و نماینده اداره منابع طبیعی با هماهنگی مراجع قضایی و بهره گیری از نقشه هوایی، اراضی شناسایی شده و نسبت به رفع تصرف آن اقدام شد.

فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به دستگیری ۲ نفر و معرفی به مراجع قضایی یادآور شد: برابر اعلام کارشناسان ارزش این اراضی ملی ۴۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار القاصی مهر با تاکید بر اینکه اراضی ملی متعلق به تمام نسل هاست و حفظ آنها وظیفه همگانی است، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده چنین مواردی ، موضوع را از طریق سامانه تلفنی شبانه روزی ۱۶۵۶ حفاظت اداره کل راه و شهرسازی یا سامانه پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

کشف ۶ فقره سرقت در مهران

فرمانده انتظامی مهران ازکشف ۶ فقره سرقت و دستگیری یک نفر سارق حرفه ای خبر داد.

سرهنگ سروش اصل مرز گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی و سرقت در معابر ، موضوع از طریق پلیس آگاهی شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با انجام کار اطلاعاتی گسترده و تلاش چندین روزه ماموران انتظامی شهرستان یک نفر سارق حرفه ای وسابقه دار در این زمینه شناسایی شد.

فرمانده انتظامی مهران تصریح کرد: پلیس با جمع آوری اطلاعات و مستندات لازم با هماهنگی مراجع قضایی که در یک اقدام ضربتی متهم دستگیر و در تحقیقات اولیه به چهار فقره سرقت اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت معابر معترف و مقداری اموال مسروقه از وی نیز کشف شد. ‏ ‏/ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.