تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

اصلاح و بازسازی و تعویض  ۱۰۰ متر  از خط انتقال مسکن مهر و خط انتقال اصلی شهر دهلران

اصلاح و بازسازی و تعویض  ۱۰۰ متر  از خط انتقال مسکن مهر و خط انتقال اصلی شهر دهلران
نگاه اقتصاد

 

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت:  ۱۰۰ متر از خط انتقال مسکن مهر و خط انتقال اصلی شهر دهلران شهر دهلران اصلاح و بازسازی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، دکتر محمد محمدی با اعلام این خبر بیان داشت: ۱۰۰ متر از خط انتقال مسکن مهر  و خط انتقال  فاضلاب شهر دهلران به قطر ۴۰۰ میلیمتر  که در سالهای گذشته دچار آسیب‌ دیدگی شده بود توسط پرسنل آبفا شهرستان دهلران با نظارت حوزه معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب و با لوله پلی اتیلن ۴۰۰ میلیمتر  از محل منابع داخلی اصلاح و تعویض و تعداد  ۵ عدد منهول نیز پاکسازی و ترمیم گردید.

وی با بیان اینکه  شبکه فاضلاب این شهر درحدود ۱۸  سال قدمت دارد که بخش های از آن نیاز به بازسازی دارد، افزود: کل طول شبکه فاضلاب شهر دهلران در حدود ۷۰ هزار متر و کل طول خطوط انتقال در حدود۱۰ هزار متر است که امسال نزدیک به ۵۷۰ متر آن اصلاح شده است.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در پایان تاکید نمود:  شرکت آبفا استان  به صورت شبانه‌روزی در میدان خدمت حضور دارد و امیدوار هستیم با این اقدامات و تزریق منابع مالی مورد نیاز، شاهد کمتر شدن  مشکلات مردم شهرستان دهلران  در بحث دفع فاضلاب باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.